Anonym bruker Skrevet 16. mai 2011 #1 Skrevet 16. mai 2011 Har nå lest to tråder her inne i kveld som jeg ikke kan annet enn å le meg skvett ihjel av =) For noen fantastiske forteller egenskaper hun som hadde barbert rompa og tydelig angret har, jeg datt nesten ned fra sofaen i sted! Videre er kua som kanskje befant seg hos de kristelige folkene på landet en vakker historie =) Så takk til dere, jeg løfter en innbillt hatt i stille beundring av gode tråder i kveld =) Fortsett!!
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2011 #2 Skrevet 16. mai 2011 Innlegget om rumpe-barberer-angreren er en gammel kjedemail og er nok ikke forfattet av en dib-dame. Den har gått på sirk. i årevis
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2011 #3 Skrevet 16. mai 2011 Jaja. Godt skrevet og jeg har ikke hørt den før i kveld =) Hi
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2011 #4 Skrevet 16. mai 2011 http://humorlib.no/tekst/21/250/ikke-barber-rumpeballene
prebs Skrevet 16. mai 2011 #5 Skrevet 16. mai 2011 Ja, her var det mye lattervekkende i kveld. (Kall meg gjerne enkel.) Først den kristne kua på vill flukt i kjelleren; dernest at man ikke skal lage klær større enn størelse 44, for det motiverer folk til å slanke seg. Moro var det!
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2011 #6 Skrevet 16. mai 2011 hehe... den med klesstørrelsen, den tok virkelig kaka
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2011 #7 Skrevet 16. mai 2011 Ooooo en tråd jeg ikke har fått med meg, klesstørrelser? Den skal leses nuh! Hi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå