Anonym bruker Skrevet 16. mai 2011 #1 Skrevet 16. mai 2011 Står ut i gata utenfor leiligheten min og spiller musikken sin forferdelig høyt. HVORFOR? Hvorfor må de få lov til å plage alle og enhver? Dette er den dummeste tradisjon jeg har noensinne hørt om. Jeg har en baby som skal sove, og de skal liksom bare få lov til å røyke, drikke og feste ut i gata? Burde fæn meg ikke være lov.
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2011 #2 Skrevet 16. mai 2011 Godt vi er flere som er enige!! Vekker ungene som ligger å sover. Raver, skriker, hyler, drikker overalt! Godt det er over i morra.
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2011 #3 Skrevet 16. mai 2011 Tenk på meg som bor i Bergen (sentrum) og må høre på den usjarmerende hamringen til buekorpsene!
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2011 #4 Skrevet 16. mai 2011 Noen av dere irriterte damer som har vært russ selv?
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2011 #5 Skrevet 16. mai 2011 Å ja da, moro moro. Gøyeste var å binde jenter fast i rundkjøringer og stikke, banke opp andre, skjenke mindreårige bevisstløse, "kidnapping" osv. Det er en herlig tid...
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2011 #6 Skrevet 16. mai 2011 Ja, jeg var russ for ca 10 år siden, men vi var ikke i nærheten av å oppføre oss som mange russ gjør i dag
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2011 #7 Skrevet 16. mai 2011 Nei, de har ikke lov til å drikke og spille utilbørlig høy musikk ute i en vanlig gate. Vil du bli kvitt de, ringer du politiet.
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2011 #8 Skrevet 16. mai 2011 Her i byen må politiet passe mer på de som er under 18 og IKKE russ... Har ei )(/&()%/#"!"#%& kirkeklokke utenfor leiligheten min som herjer villmann med klokkene til tider, Det er noe å irritere seg over for den herjer året rundt!
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2011 #9 Skrevet 16. mai 2011 Gjør som oss; flytt ut på bondelandet! Men med tanke på den tråden her om naboen som lette etter ei ku i kjelleren, så er kanskje ikke bondelandet noe særlig heller;) Uansett, bor 10 min fra Drammen, og har ikke hørt en eneste russ i hele mai. Men må innrømme at det er helt greit;)
Soleie m/3 gull :) Skrevet 16. mai 2011 #10 Skrevet 16. mai 2011 Hvis du synes det er så fælt med Buekorpsene ano 20.37, så får du vel bare flytte da. Buekorpsene var i Bergen lenge før du var påtenkt... Værste jeg vet er de som bor i sentrum, og så klager på Buekorpsene. Er vel ingen som tvang dere til å bo der??
Tante Blås Squaw Skrevet 16. mai 2011 #11 Skrevet 16. mai 2011 Russen går det iallfall an å prate med - de drar gjerne et annet sted en utenfor soverommet om vi bare spør dem på en ålreit måte. Gubber og kjerringer i femtiåra som mener de er for "voksne" til å ta hensyn til naboer med unger, derimot...Veldig stas å bo vegg i vegg med et fylleskinn som hadde "fest" (les: drikke, slåss og skrike) 7 kvelder i uka. På høflig spørsmål om de kunne tenke seg å dempe seg litt, fikk jeg til svar at hun skulle be huseieren kaste oss ut, siden det "passet seg med småbarn i byen." Sjarmerende. Men vi flyttet :oD Nå har vi russ i underetasjen, og de er bare koselige :oD
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2011 #12 Skrevet 16. mai 2011 Jeg var russ i 93 og det var fyll, bråk, voldtekter og vold da også.
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2011 #13 Skrevet 16. mai 2011 Det var vel strengt tatt russen også soleie
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2011 #14 Skrevet 16. mai 2011 Det var de, men ikke den type feiring som no.. Buekorpsene har trommet i over 150 år de. og ikke løper de rundt over alt heller, slik som russen, så om man missliker Buekorpsene, så kan man faktisk gjøre noe med det.. FLYTTE!!
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2011 #15 Skrevet 16. mai 2011 Åh, når jeg leser slikt er jeg så glad vi har flyttet i villa laaangt utpå landet. Den russen som forviller seg hit ville jeg likt å se.
Himmel og hav Skrevet 16. mai 2011 #16 Skrevet 16. mai 2011 Flytt på landet! Den eneste russen jeg har sett i år er dattera til naboen, og hun bråker ikke mye! Det hender vel også en sjelden gang at vi hører en russebil uler forbi på riksveien -oooooooOOOOOOooooooooo- men det er over etter noen sekunder. Til gjengjeld har vi kranglende Pilfinkhanner og litt seinere på sommeren, skjæreunger...de bråker mye lengre enn i ei uke midt i mai, og favorittbråketidspunktet er rundt 05.00 ;-) Jaja...noe skal det vel være...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå