Anonym bruker Skrevet 16. mai 2011 #1 Skrevet 16. mai 2011 Min datter på snart 5 år og jeg, flyttet inn i ny leilighet for 2,5 mnd siden. Det er 3 og 3 leiligheter her, og jeg bor i midten på den ene "rekka" De som bor på ene siden av oss, er kjempeålreite, rolige og blide. Alenemoren på den andre siden, er partyløve! Og da mener jeg partyløve til gangs! Jeg ble egentlig lettet når jeg flyttet inn her, for hun har ei datter på litt over 1 år, og hun hadde frihelger på samme helg som meg. De første to helgene gikk fint, men etter det, har det tatt helt av! I helgen som var, måtte jeg dra bort for å få sove, og ved en anledning, har jeg sovet i bilen min. Noen andre naboer har kontaktet politiet ved flere anledninger, men så fort dem forsvinner rundt svingen her, så er festen i gang igjen. Vi har soverommet vegg i vegg med hennes stue, noe som i utgangspunktet ikke er noe problem, da isoleringen er grei nok. Men når det kommer 15-20 stk og stereoanlegget skrus opp til full guffe, så er det rett og slett komplett umulig å sove. Glassene i seksjonen min på stua, rister! Jeg vet at hun fra før har 2 klager på seg, da jeg har snakket med folk som har bodd her lenge, og hvis jeg ikke tar feil, så ble det lagt inn en klage i dag (boligstiftelsen) og hun blir nå sagt opp. Det jeg nå gruer meg til, er helga, for nå har jeg datteren min, og hun blir rett og slett redd når det blir det volumet som var nå i helgen. Hun har jo ingenting å tape nå som hun antagelig blir kastet ut. Har politiet myndighet til å stoppe festinga når det går helt over styr? Eller kan dem kun gi en advarsel? Kjenner jeg blir helt dårlig med tanke på helgen som kommer. Har sett frem til grilling og kos med datteren min, men alt blir ødelagt av dette Jeg får jo ikke søvn. Ikke kan jeg ta med datteren min å sove hvor som helst heller :/ Dem tar null hensyn, og fortsatt ligger det søppel strødd ute her etter helgens festing. Det ser ikke ut! Må nevne at hun ikke har hatt datteren sin på flere uker, og at det er derfor hun har mulighet til å feste. Jeg vet ikke hvorfor datteren ikke er hos henne lenger, men har jo gjort meg mine tanker. Fatter ikke at hun klarer det jeg. Fester torsdag, fredag og lørdag. Og det er sjelden stille før i 5-6 tiden om morgenen.
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2011 #2 Skrevet 16. mai 2011 Der jeg bodde før klagde jeg endel på naboene som hadde noen sinnsyke fester med HØY musikk. Til slutt ble lensmannen så lei av festingen og bråket at han konfiskerte steroeanlegget. HAHAHA! Ble stilt da
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2011 #3 Skrevet 16. mai 2011 Politiet har mulighet til å beslaglegge anlegget. Så ring og klag igjen, understrek hvor mange ganger det har skjedd før og at musikken når nye høyder så fort politiet er uta av døra. Legg også stor vekt på reddselen hos datteren din.
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2011 #4 Skrevet 16. mai 2011 Her nytter det nok ikke å snakke med naboen. Tror at hun har store problemer og null sosiale ferdigheter. Jeg ville nok snakket med styret i borettslaget eller sameiet...eller hvordan du nå bor. For dette er et seriøst problem som må løses ganske raskt. Ellers er det bare å ringe politiet igjen og igjen....
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2011 #5 Skrevet 16. mai 2011 Beslaglegge stereoanlegget hørtes ut som en drømmeløsning for meg Helt konge Det hadde virkelig vært noe! Hun hadde en cd spiller til å begynne med som sto på så høyt at høytalerne slet med å overleve, men fikk ordnet seg skikkelig anlegg, og det var etter det det ble helt håpløst. Volumet på full styrke, og alle på festen skal overdøve musikken for å bli hørt! Herlig! Jeg får så vondt av datteren min, og kjenner jeg blir hjelpeløs her jeg sitter. Det har kommet 2 biler her nå, og jeg venter bare på at musikken skal starte:( Hun vet at jeg har flyktet fra hjemmet mitt pga dette, men ser ikke ut til å bry seg stort. Så det er liksom ikke mye håp. Takk for svar og innspill Politiet tar det vel seriøst når det er barn til stede her også får jeg håpe. Jeg har ikke ringt dem tidligere, men kjenner tålmodigheten min er slutt nå, så jeg ringer dem hvis det blir fest og det ikke gir seg i normal tid, og det er vel kl 23 som er den gylne regelen hvis jeg ikke tar feil.
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2011 #6 Skrevet 16. mai 2011 Starter festen opp like ille eller verre etter politiet har vært der, ring igjen. Og fortsett slik til politiet blir lei og tar med seg stereoen, eller ilegger forbud mot mer bråk (har venner som har vært på fester der beskjeden var som følger: starter festen opp igjen så kommer vi og henter alle sammen) Ta og legg inn klager til boligstiftelsen og vær flere som gjør det, hun kan da få en meget kort tid på å komme seg ut derfra.
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2011 #7 Skrevet 16. mai 2011 Hun fortjener ingen nåde så ring, ring og ring igjen til politiet hvis det utarter seg slik det pleier. Få gjerne dattera di til å hylgråte i bakgrunnen. Spør om de kan komme og ta noen ledninger fra henne, så kanskje tar de hele anlegget i samme slengen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå