Anonym bruker Skrevet 16. mai 2011 #2 Skrevet 16. mai 2011 Jeg ble gravid etter ONS og beholdt barnet. Fortalte det til "barnefar" og han fikk velge selv om han ville være innvolvert eller ikke. Krever ikke bidrag siden han valgte å ikke ville delta i dette.
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2011 #3 Skrevet 16. mai 2011 For meg så ble det ett herlig lite barn ut av det. Hun har fått en lillesøster også, med samme far. vi fant ut etter barnet var født at vi skulle bli kjærester. Frem til det så var vi venner og skulle bli foreldre sammen, men ikke som kjærester.
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2011 #4 Skrevet 16. mai 2011 Beholdt barnet, gjort det beste ut situasjonen.
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2011 #5 Skrevet 16. mai 2011 Tatt abort, antagelig. I hvert fall på den tiden jeg drev med ons, som skilt tobarnsmor. Men jeg brukte stort sett kondom
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2011 #6 Skrevet 16. mai 2011 hadde jeg blitt gravid på en onsdag så tror jeg det hadde vært abort, mulig også på en mandag, men tirsdag, torsdag, fredag, lørdag og søndag er greie dager.
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2011 #7 Skrevet 16. mai 2011 Usikker.. Var ikke sammen med barnefar mer enn i 1 mnd før jeg ble gravid. (Ble slutt før jeg oppdaget graviditeten), men valgte å beholde. Han fikk valget om han ville være en del av livet til barnet, og det ville han heldigvis:)
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2011 #9 Skrevet 16. mai 2011 Tatt abort. Er forresten selv et resultat av et ONS.
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2011 #10 Skrevet 16. mai 2011 Det avhenger mer av situasjonen rundt meg ellers. Hadde jeg hatt et ONS nå så hadde jeg hatt store forklaringsproblemer. Hadde jeg blitt singel og alene med de jeg har, så hadde jeg nok tatt abort. Hadde jeg ikke hatt barn fra før så kan det hende jeg hadde beholdt.
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2011 #11 Skrevet 16. mai 2011 Jeg beholdt barnet. Ble gravid med en som var gift, altså jeg var "den andre" kvinnen uten å vite det. Sånn ble det, og han er fremdeles elskeren min.
Isola&Lille+julegave Skrevet 16. mai 2011 #12 Skrevet 16. mai 2011 Jeg beholdt barnet etter basically en ONS og det er den beste avgjørelsen jeg noen gang har tatt! Pappaen ville ikke ha noe med oss å gjøre, men nå når han står som far på papiret og har fått tenkt seg litt om, deltar han likevel. ...og er stolt som en hane!!!
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2011 #13 Skrevet 16. mai 2011 For noen herlige foreldre barnet ditt har...
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2011 #14 Skrevet 16. mai 2011 Før jeg fikk barn ville jeg nok beholdt for enhver pris. Nå som alenemor til en ville jeg nok tatt abort.
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2011 #16 Skrevet 16. mai 2011 one night stand et engangsknull (ofte med en ukjent fyr) altså
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2011 #17 Skrevet 16. mai 2011 Kommer ann på omstendighetene, men er generellt i mot abort så hadde nok beholdt ja!
Moonfreckle Skrevet 16. mai 2011 #18 Skrevet 16. mai 2011 Hva jeg ville gjort? Jeg gjør det akkurat nå. Et lite barn kommer straks ut av kroppen min.
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2011 #19 Skrevet 16. mai 2011 Abort. Har tre andre barn i tillegg, og hadde for deres del ikke fått enda en. I tillegg ville jo den babyen ikke hatt en far å snakke om, og det hadde bare vært krøll i familielivet. Kan ikke se for meg at mine tre eksisterende barn hadde hatt godt av en "bastard".
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2011 #22 Skrevet 18. mai 2011 I den situasjonen jeg er i nå; Jeg hadde tatt garantert tatt abort! Hadde jeg vært yngre og barnløs, og virkelig ønsket meg barn så hadde jeg kanskje beholdt. Jeg vet ikke.. Kommer helt an på situasjonen..
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2011 #23 Skrevet 18. mai 2011 Hadde jeg vært barnløs og virkelig ønsket meg et barn, så hadde jeg gjort. Pr. dags dato er svaret NEI. Har 2 barn i fra før, og tror ikke jeg hadde klart å ta hånd om et lite barn alene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå