Gå til innhold

Hva hadde dere gjort om dere ble gravid etter en ONS?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ble gravid etter ONS og beholdt barnet. Fortalte det til "barnefar" og han fikk velge selv om han ville være innvolvert eller ikke. Krever ikke bidrag siden han valgte å ikke ville delta i dette.

Skrevet

For meg så ble det ett herlig lite barn ut av det. Hun har fått en lillesøster også, med samme far. vi fant ut etter barnet var født at vi skulle bli kjærester. Frem til det så var vi venner og skulle bli foreldre sammen, men ikke som kjærester.

Skrevet

Beholdt barnet, gjort det beste ut situasjonen.

Skrevet

Tatt abort, antagelig. I hvert fall på den tiden jeg drev med ons, som skilt tobarnsmor. Men jeg brukte stort sett kondom :)

Skrevet

hadde jeg blitt gravid på en onsdag så tror jeg det hadde vært abort, mulig også på en mandag, men tirsdag, torsdag, fredag, lørdag og søndag er greie dager.

Skrevet

Usikker.. Var ikke sammen med barnefar mer enn i 1 mnd før jeg ble gravid. (Ble slutt før jeg oppdaget graviditeten), men valgte å beholde. Han fikk valget om han ville være en del av livet til barnet, og det ville han heldigvis:)

Skrevet

Jeg hadde beholdt barnet :)

Skrevet

Tatt abort.

Er forresten selv et resultat av et ONS.

Skrevet

Det avhenger mer av situasjonen rundt meg ellers.

Hadde jeg hatt et ONS nå så hadde jeg hatt store forklaringsproblemer. Hadde jeg blitt singel og alene med de jeg har, så hadde jeg nok tatt abort.

Hadde jeg ikke hatt barn fra før så kan det hende jeg hadde beholdt.

Skrevet

Jeg beholdt barnet. Ble gravid med en som var gift, altså jeg var "den andre" kvinnen uten å vite det. Sånn ble det, og han er fremdeles elskeren min.

Skrevet

Jeg beholdt barnet etter basically en ONS og det er den beste avgjørelsen jeg noen gang har tatt!

Pappaen ville ikke ha noe med oss å gjøre, men nå når han står som far på papiret og har fått tenkt seg litt om, deltar han likevel.

...og er stolt som en hane!!!

:)

Skrevet

For noen herlige foreldre barnet ditt har...

Skrevet

Før jeg fikk barn ville jeg nok beholdt for enhver pris. Nå som alenemor til en ville jeg nok tatt abort.

Skrevet

one night stand

et engangsknull (ofte med en ukjent fyr) altså

Skrevet

Kommer ann på omstendighetene, men er generellt i mot abort så hadde nok beholdt ja!

Skrevet

Hva jeg ville gjort?

Jeg gjør det akkurat nå. :)

Et lite barn kommer straks ut av kroppen min.

Skrevet

Abort. Har tre andre barn i tillegg, og hadde for deres del ikke fått enda en. I tillegg ville jo den babyen ikke hatt en far å snakke om, og det hadde bare vært krøll i familielivet. Kan ikke se for meg at mine tre eksisterende barn hadde hatt godt av en "bastard".

Skrevet

I den situasjonen jeg er i nå; Jeg hadde tatt garantert tatt abort!

Hadde jeg vært yngre og barnløs, og virkelig ønsket meg barn så hadde jeg kanskje beholdt. Jeg vet ikke.. Kommer helt an på situasjonen..

Skrevet

Hadde jeg vært barnløs og virkelig ønsket meg et barn, så hadde jeg gjort. Pr. dags dato er svaret NEI.

Har 2 barn i fra før, og tror ikke jeg hadde klart å ta hånd om et lite barn alene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...