Gå til innhold

Hva skjedde på din verste bursdag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble litt inspirert av en tråd her..

Vi har vel alle hatt en eller annen bedriten bursdag, den bursdagen hvor all spenningen og forventningene fra barndommen ble knust...

Min, tror det var det året jeg ble 23. Jeg bodde langt fra familie og venner, mannen min var bortreist på jobb og med en svært begrenset omgangskrets ble det så som så...

Min mann hadde ikke tilgang til telefon, mine venner hadde helt glemt meg ( kanskje jeg hadde glemt dem først), svigermor ringte tre dager for tidlig for å gratulere ( da husket hun det i allefall). Det verste var at min egen familie hadde et flott bursdagslag til min tvillingbror, men glemte at jeg hadde bursdag på samme dagen... Ingen ringte for å gratulere meg, ikke et eneste kort eller noe som helst senere eller...

Det var den dagen jeg bestemte meg for å ikke feire mine egne bursdager og har til dags dato ikke arragert en eneste bursdagsfest.

Skuffelsen sitter faktisk enda, selv om jeg i år for første gang på mange år fikk bursdagsgave av mine foreldre! *hurra*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må da ha noen ganske rare foreldre.

Min 24 årsdag er min verste. Noen dager før fant jeg ut at samboeren var utro. Jeg forlot han, reiste til en annen kant av landet og satt mutters alene i en hybel og bare gråt. Ingen venner eller familie rundt meg. Var vel ensomheten som var verst - ikke at jeg hadde bursdag.

Skrevet

Min 30 års dag ble "ødelagt" av min daværende meget sjalu samboer. Han ble dritsur fordi jeg satt foran, i passasjersetet, når vi skulle på byen, fordi han var sjalu på han som kjørte. (!!) Det er så dumt at jeg har ikke ord. Sjåføren har vært i livet mitt siden jeg var 17 år (jeg er i dag 37) og det har aldri vært noe mellom oss, og kommer heller aldri til å bli det!

Jeg var ikke helt i form, og ville unngå å bli syk i bilen, noe jeg også ofte blir om jeg er edru. Han valgte å ikke bli med på byen pga dette, så jeg feiret videre alene med vennene våre. Kjipt, men også barnslig.

Kanskje ikke det verste som kan skje, men det er den eneste bursdagen som jeg har kjipe minner fra. Ville jo gjerne ha han med.

Skrevet

Min 28-årsdag. Var ute i Oslo sammen med gode venner (selv bodde jeg 5 mil unna), skulle sove hos broren min (som ikke var med ut). Først mistet jeg alle vennene mine, så ble jeg frastjålet jakka mi med lommebok og mobil. Broren min hadde flyttet, så jeg visste ikke hvor han bodde (skulle jo ringe og få veibeskrivelse). SÅ da ble det å tråkke gatelangs midt på natta, frøys jo siden jeg ikke hadde jakke og gråt en skvett fordi jeg følte meg ensom og forlatt på selveste bursdagen min. Til slutt gikk jeg til en venninne, klokka var 04.30, og jeg ringte på sånn ca 100 ganger før hun våknet og slapp meg inn. Takk og pris :-)

Verste bursdagen min ever.

Skrevet

Jeg strøk på min tredje oppkjøring den dagen jeg fylte 28 år. Det var litt kjipt.

Skrevet

jeg ble 15 år. mamma og pappa var skilt. søsknene mine skulle til pappa den dagen (jeg hadde ikke lyst). pappa kom kjørende, og drog en helt flett ny flått sykkel ut av bagasjerommet... TIL MIN BROR!! Jeg ble dritsur, og fikk beskjed om å ikke være så¨sjalu! jeg fikk 200kr!

Skrevet

Dette skjedde ikke akkurat på bursdagen min, men den verste bursdagen jeg har hatt er den siste. Noen dager før innrømmet nemlig mannen min at han hadde begått økonomisk utroskap mot meg. Det var uvisst hva som ville skje med oss, og jeg tenkte så fælt på de stakkars uskyldige små barna våre... De hadde tegnet til mammaen sin og bakt kake, mens jeg bare var et vrak inni meg. Var forøvrig den verste julen og nyttårsaften min også, som kom like etter. Klarte ikke å føle glede en eneste gang i løpet av de første tre månedene...

Skrevet

Har hatt 3 litt trasige bursdager.

Har begravd min beste, herligste og snilleste bestemor på bursdagen min. Det var ikke spesielt mye stas.

Jeg ble dumpa to dager før bursdagen min av "the love of my life"..

Jeg bodde utenlands på en bursdag, og ingen gjorde spesielt mye ut av dagen min. Ikke kake og ikke gave:)

Skrevet

På 21-årsdagen min våknet jeg av at kjæresten min spydde meg ned av rødvin. Det var i grunnen verst for ham, han ble dritflau. Det er slutt forlengst nå altså...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...