Anonym bruker Skrevet 16. mai 2011 #3 Skrevet 16. mai 2011 HM har aldri små størrelser. Jeg kjøpte vanlige klær en størrelse større. Topper og skjorter og slikt er jo veldig gravide en live i Fafo hen nå for tiden. Bukser kjøpte jeg lave på livet, og brukte belly-bands.
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2011 #6 Skrevet 8. oktober 2011 Venninna mi er seriøst liten og veldig tynn. Hun fikk ikke tak i NOE her. Men hun bestilte faktisk fra Frankrike og fikk DE superfine gravidklærne som passa! Aner ikke hvor hun bestilte fra, du får google. Skal sende ei melding til henne å høre, så kan jeg skrive det her hvis hun husker hvor det var. Gutten henner er 4 år nå nemlig....
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2011 #7 Skrevet 8. oktober 2011 Jag er str XS/32 og har en del gravidbukser jeg har tenkt å legge ut på finn.no om du er interessert. Det er en snekkerbukse. En dongeri En svart, trang dongeri En beige i dongeriaktig materiale En svart pen-bukse En beige go-bukse Av gensere brukte jeg bare vanlige gensere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå