Gå til innhold

I dag har jeg bursdag, og som vanlig går alt...

Anbefalte innlegg

Skrevet

rett til helvette.

Begynte i går kveld med at telefonen min døde. Det er fint, siden 16 Mai er den eneste dagen i året omtrent folk gidder å ringe meg.

Jeg hadde ett ønske for dagen (som min kjære har visst om lenge) og det var ferske reker. Ti min før fiskesjappa stenger sier samboer at; Jaja, så får vi vell kjøre å se om vi rekker den da. Vi rakk. Hadde de reker igjen tror dere?

Neinei, godtar nederlaget og drar videre på vanlig butikk. Jeg foreslår fenalår (min favoritt nr to)? Nei for dyrt. Viltgryte? Nei det hadde vi her for en stund siden. Biff? Skikkelig god biff? Nei det er så dyrt. Vi kan hive noen pølser på grillen. Glem det, sa jeg og raste ut av butikken. Som saboer visstnok synes var rart og at jeg var urimelig.

På toppen av kaka må jeg sitte inne hele dagen og lese til eksamen, mens familien min er ute i sola og koser seg.

Eneste som har gjort stas på meg i dag er pappa, for han kom med kake :) <3

Så hva synes dere? Er de for mye forlangt av meg å kunne ønske meg at jeg og min kjære kunne spise litt god mat sammen i dag? Og burde ikke han, strengt tatt, ha ordnet med det selv. Uten at jeg må gjøre alt?

Jeg står på pinne for alle på deres bursdag, men det er det slutt på- Her i huset er det bare ungne det blir gjort stas på heretter!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff, skjønner at du blir lei deg! Synes ikke det er for mye å forlange at samboern din kunne fikset en god middag til deg i dag!

Uansett, gratulerer så mye med dagen fra meg;)

Skrevet

Du sutrer som en liten jente! Har en bursdag så mye å bety så baker du selv. Du er voksen nå, selskap har man når man er liten. Buhu...fikk ikke reker...

Skrevet

Ja, jeg vet. Men han kunne anstrengt seg en smule tenker jeg. Mest sannsynlig er jeg sur pga eksamen(e)| :) Ellers tror jeg ikke det hadde plaget meg så mye.. Hehe

Skrevet

Jeg hadde bursdag i går. Vi spiste helt vanlig middag, som jeg lagde, og foreldrene mine kom på besøk på kake, som jeg hadde bakt, og kaffe. Men uansett så hadde jeg en utrolig fin dag sammen med mine barn, min mann og mine foreldre:) Og da mamma tok med seg ungene da de reise, så vi fikk en kveld bare oss:) Ja, da var dagen perfekt:)

Tror vi må bli flinkere til å tilrettelegge for våre egne ønsker :) Disse mennene leser ikke tankene vår, dessverre;)

Håper du fikk en fin dag allikevel :)

Gratulerer med dagen!!

Skrevet

Jeg forstår deg så sinnsykt godt! Jeg og gubben har vært sammen i syv år nå, og med unntak av den første bursdagen min, og kanskje den andre som jeg ikke husker, så har han sørget for at jeg for å lage et helvete alle de andre bursdagene mine. Gaver får jeg ikke heller... ikke en blomst eller kort eller noe. Jeg har bursdag neste uke, men denne gangen skal jeg sørge for å lage en fin bursdag selv og la gubben sitte alene hjemme med ungen. Så det så!

Skrevet

GRATULERER SÅ MYE MED DAGEN!!!!!!!!!!!:-D

Synes samboeren din kunne ha brydd seg litt ekstra i dag, spesielt når du må bruke bursdagen på å lese til eksamen! Om dere har dårlig råd skjønner jeg at dere ikke kan kjøpe veldig dyre matvarer, men han har jo visst når bursdagen din var, og 200 gram biff koster ikke SÅ mye! Og du skulle ikke ha behøvd å være med på noe heller, er jo din dag i dag!

Koselig at du fikk kake da!:)

Skrevet

Jeg klarer ikke helt å identifisere meg. Har aldri vært såå opptatt av bursdagen min, og nå i voksen alder (jeg er 29) bryr jeg meg iallefall ikke. Men, gratulerer med dagen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...