Gå til innhold

Forslag til barselgave-utenom klær? :)


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei,

Jeg synes sengetøy, søte babyhådklær med hette, babyleker (som bamser, uro, sånn til å henge på vognen), Den store Sangboka eller andre fine bøker er fine gaver å få/gi. Veldig fint å få noe annet enn klær, man har jo lyst til å kjøpe litt av klærne selv også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svar, har ikke fallt meg inn med sengetøy og slikt, å det er jo helt topp! Å så bok, det er en bok jeg egentlig driver å leter etter, men finner ikke navnet.. Men takk for forslag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med en gave til mor?

Man får alltid så mye til babyen, det hadde vært hyggelig med noe til seg selv også! ;o) Mamma Mio heter en produktserie med mange deilige hudpleieprodukter til nybakte mødre! http://www.mamamio.no/

 

Ellers er det mange som lager barselkurv til den nyfødte. Med kluter, bleier, salver, en body og kanskje en bamse oppi. Bare fantasien som setter grenser! :o)

 

Sist jeg var på barsel fikk jeg en søt kakeboks med hjemmelagede småkaker oppi, det var supert å ha noe å servere gjestene! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan foreslå koseklut, babybok, vognteppe (feks Rørospledd), bunadsølje, ulltøy (mange som ikke har dette) og babyleker fra FisherPrice. (de holder seg vannvittig bra!)

Eller så trenger man alltid stelleprodukter, håndklær, sengetøy, tisselaken, helseteppe og annet man ikke tenker så mye over. Selv hadde jeg en gulpeunge sist, så vi hadde heftig med utskiftninger på sengene... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har sagt til folk jeg ønsker meg:

-Støpesett (lage støpsel og ha i ramme av fot og hånd til den lille)

-Aktivitetsteppe/babygym

-Bleiebøtte

-Sånn bamse som gjenskaper hjertelyd

-Liggestøtte (sånn bånd med to bamser som støtter rundt babyen mens den ligger, så han ikke ruller over og føler seg trygg)

-Uro til å ha over barnesenga

-Skyggenett til å ha i vinduene i bilen

-Kjøkkenmaskin til å lage babymat i

-Badekarstøtte (sånn i stoff som han kan ligge stødig og trygt på i badekaret sitt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...