Anonym bruker Skrevet 16. mai 2011 #1 Skrevet 16. mai 2011 Er så glad.. Jeg har i flere år slitt som enslig mor, studert samtidig som jeg har vært alene til en syk datter og det har vært mye stress med økonomi osv! Føles som ting begynner å falle på plass, og jeg kan ikke tro at alt jeg ønsket meg de siste årene gikk i oppfyllelse i løpet av et år.. Har truffet en fantastisk mann som jeg skal gifte meg med og vi venter en liten en Vi har flyttet ut sammen bor i et flott hus og datteren min forguder ham og vi er så lykkelig sammen. Alt går så fint og problemfritt.. Samboer har oppmuntret meg til å følge "drømmen" min, og har startet nettbutikk nå og det går knallbra selv om det er bare første måneden! Har alt flere levandører som skal reklamere for oss, og skal på mange spennende møter nå framover.. Fornøyde kunder har vi og jeg elsker det jeg gjør!!! Sitter og pakker inn produktene jeg selv elsker hver kveld i fine gavepapir og legger i håndlagde kort.. Kose rmeg sånn Ville bare dele dette med dere... Om noen har noen drømmer dere vil satse på gjør det! Mens dere kan
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2011 #2 Skrevet 16. mai 2011 Så bra det går din vei! :-D Ble nyskjerrig på hvilken nettbutikk det er snakk om jeg
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2011 #3 Skrevet 16. mai 2011 Så deilig å høre! Gratulerer med å få ønskene dine oppfylt!
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2011 #4 Skrevet 16. mai 2011 takk!! kan godt ta en titt om dere ønsker.. jobber litt med siden ikveld.. britique.com
Snuskomrusk Skrevet 16. mai 2011 #5 Skrevet 16. mai 2011 Nå ble jeg veldig glad på dine vegne Fin side du har laget! Gratulerer med bryllup og baby på vei
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå