Gå til innhold

Hva synes dere om denne nye h&m fotomodellen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes det er flott at h&m velger å bruke en pluz size modell, og ikke en mager modell.

Hun har ett nydelig ansikt synes jeg:)

Hva synes dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vel ikke akkurat noe nytt at H&M bruker en pluz-size modelltil sin pluz-size kolleksjon....

Hadde de enda brukt en pluz-size modell til sin ordinære kolleksjon hadde jeg forstått begeistringen din. Dette her er jo som det alltid er.

Skrevet

Ja hun var nydelig. Veldig vakker. Synes det er flott at dem bruker Plus Size modeller jeg. Er på tide å ta fokus vekk fra sultne radmagre modeller, og vise at man kan være vakker i en middels til stor kropp også :o)) Tommelen opp for H&M

Skrevet

Hun ser flott ut, og ser ut slik som de fleste jenter gjør her til lands når de har passert 19 så synes dette er mer passende iforhold til virkeligheten. Velproporsjonert var hun, stram i fisken også så det er en sunn og vakker kropp med et nydelig fjes i tillegg.

Skrevet

H&M har ikke akkurat brukt det jeg vil kalle plus size modeller til plus size kolleksjonene sine tidligere. Med mindre man velger å kalle str 40 plus size.

Skrevet

Str 40-42 (som er det de fleste av de tidligere modellene er) er definitivt pluz-size.

At vi her i vesten blir fetere og fetere forandrer ikke hva størrelsene er.

Skrevet

H&M's BiB klær er fra 44-52 så 40-42 regnes ikke som pluz size

Skrevet

Hehehehe.. Tror du H&M setter standarden for hva som er pluz size?

Skrevet

Det er bra at de viser frem sine pluz size kolleksjoner, og til det bør de bruke store modeller.

Men synes gjerne de kunne brukt kvinner med litt kjøtt på beina til å vise "vanlige" klær

Skrevet

En veldig vakker dame var det!!

Skrevet

Hun var helt nydelig. Jeg bruker str xs/s/36 og jeg har langt i fra så fin kropp som henne. Det er lite sannsynlig at jeg kommer til å vise meg offentlig i bikini, eller shorts uten strømpis for den saks skyld, så det er ikke alltid centimeterne som er av betydning for om man har en flott kropp.

Skrevet

vel jeg synes hun var veldig lubben på grensen til tykk. Synes absolutt ikke det er pent og representerer det virkeligheten for nesten alle over 19, så har vi ett alvorlig fedmeproblem om noen år. Søtt ansikt da men hjelper ikke stort med den kroppen. Kunne lett gått ned 20 kilo, da hadde vi snakket normalt slank.

Skrevet

Nydelig ansikt!

Synes hun har en fin kropp også.

Skrevet

Ja, hun var jo ikke tynn. Men hun var fast i fisken og hadde kjempefin hud. Jeg syns det er finere å være sånn som henne, enn syltynn med slapp kropp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...