Lillemy36 Skrevet 16. mai 2011 #1 Skrevet 16. mai 2011 Tro om det er det jeg har nå fått..... blir ør og svimmel og får en følelse av å bli dårlig og tungpustet, når jeg sitter feks i stressless, bilsete og der jeg lenes litt tilbake og selvfølgelig når jeg ligger. ikke bare når jeg ligger på rygg, for det gjør jeg ikke lengre, men også på siden. Føler jeg ikke får nok oksygen og pulsen hamrer så hardt at jeg føler at kroppen rister... utrolig ubehagelig følelse og søvnen blir desverre deretter på natten:-( Flere som har det slik og hva gjør dere for å "lette på trykket"??
Jordbæret <3 Skrevet 16. mai 2011 #2 Skrevet 16. mai 2011 Høres ut som det jeg har for tia. Det kommer og går og kommer gjerne hvis jeg blir sittende eller stående i samme stilling lenge, eller så kommer det bare uten grunn. Jeg blir skikkelig dårlig må få legge meg flatt på venstre side slik at magen siger framover. Når jeg først har blitt dårlig må jeg ligge lenge sånn før jeg kan reise meg opp, og da er jeg egentlig uvel og utafor resten av den dagen. Men jeg har det ikke på natta, til nå i allefall. Jeg har ikke vært hos jordmor etter at dette oppsto så jeg vet ikke om hun vil gi noen råd. Ellers har jeg ikke noen gode råd og gi deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå