Anonym bruker Skrevet 16. mai 2011 #1 Skrevet 16. mai 2011 Altså, mener dere som stort sett har fått tilbake nogenlunde samme kropp, bare litt løsere mage... Liker det ikke så godt selv. 11 mnd siden fødsel så skjønner huden ikke vil bli noe strammere...
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2011 #2 Skrevet 16. mai 2011 Egentlig bra.. selv om jeg skulle ønske min mage var noget strammere...
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2011 #3 Skrevet 16. mai 2011 Full bukplastikk med stramming av magemuskler, sånn taklet jeg det.
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2011 #4 Skrevet 16. mai 2011 Litt trist at vi mødre liksom er litt "gått ut på dato" i forhold til de som ikke har vært gravide. Vi er liksom ikke like sexy som barnløse kvinner. Urettferdig? JA!
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2011 #5 Skrevet 16. mai 2011 Jeg liker alt på den nye kroppen min, bortsett fra at puppene ikke er så spretne lengre. Er såpass heldig at jeg raste ned i vekt etter fødselen, sannsynligvis en blanding av amming og krevende barn med langvarig kolikk. Så veier vel 15 kg mindre enn hva jeg gjorde da jeg ble gravid, og heldigvis har vekten stått slik i over 1 år nå.
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2011 #6 Skrevet 16. mai 2011 Hva syns mannen deres om deres nye kropper da? Mannen min elsker den like mye selvom den har litt rusk
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2011 #7 Skrevet 16. mai 2011 Jeg er forsåvidt fornøyd med kroppen 5 måneder etter fødsel. Jeg ammer på kun ett bryst så har en stor pupp og en liten, og det synes jeg ikke er så sjarmerende.. Vises ikke utenpå klær heldigvis, men kjenner det jo veldig godt.
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2011 #8 Skrevet 16. mai 2011 Jeg takler det ikke så veldig bra. Jeg har hatt en kropp som "alle" snur seg etter (skryt...kremt...) Men nå er magehuden slappere, det samme er brystene og musklene er delt på midten. Og underlivet er ikke like sprettent som før. Selvtilliten min har rett og slett fått seg en liten knekk, selv om jeg ser grei nok ut i dag.
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2011 #9 Skrevet 16. mai 2011 Takler den helt supert. Selv om jeg sikkert objektivt sett var finere før,har jeg langt større respekt for - og er mye meg glad i - kroppen min nå som jeg ved hvor fantastisk den fungerer og hva den får til. Syns den er vakker,og jeg bærer den,med litt dvask mage og strekkmerker,med stolthet. Mannen min synes jeg er superhot enda heldigvis:-)
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2011 #10 Skrevet 16. mai 2011 Jeg var såpass heldig at magen min ikke fikk strekkmerker eller løs hud da jeg fikk mitt første barn og håper jeg er like heldig denne gangen, ellers så trives jeg greit med kroppen min, jeg har ingen tegn på at jeg har vært gravid, bare tegn på at jeg spiser litt for mye ;-P Det må jeg gjøre noe med!!! )
Ugl@ Skrevet 16. mai 2011 #11 Skrevet 16. mai 2011 Det er litt opp og ned, alt etter dagsformen. Nå er jeg vant, har 3 barn og er over 30år. Var verre da jeg var 19-20 for å si det slik. Og du, huden på magen kan bli strammere, det er utrolig hva litt mer tid kan hjelpe på. Kroppen min da jeg var 25år var nesten like fin som før jeg fikk første barnet. Ble litt tilbake til start da jeg fikk to tette, men nå 4år etter siste så har det kommet seg mye igjen, tross at jeg er litt eldre.
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2011 #12 Skrevet 16. mai 2011 takla det ikke bra i det hele tatt.syntes jeg så jævlig ut helt til ett år etter fødsel,da hadde jeg trena godt og passa på det jeg spiste (samt gode gener) så til slutt kom den flate magen tilbake på plass. jeg går egentlig mye i trange jeans og trange gensere,men i dette året gikk jeg i jeanstights og tunikaer for jeg takla bare ikke å se hengemage på meg selv. heldigvis er jeg tilbake til normalen!men hva skjer om jeg vil ha tredjemann tro..?like heldig?
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2011 #13 Skrevet 16. mai 2011 takla det ikke bra i det hele tatt.syntes jeg så jævlig ut helt til ett år etter fødsel,da hadde jeg trena godt og passa på det jeg spiste (samt gode gener) så til slutt kom den flate magen tilbake på plass. jeg går egentlig mye i trange jeans og trange gensere,men i dette året gikk jeg i jeanstights og tunikaer for jeg takla bare ikke å se hengemage på meg selv. heldigvis er jeg tilbake til normalen!men hva skjer om jeg vil ha tredjemann tro..?like heldig?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå