Anonym bruker Skrevet 16. mai 2011 #1 Skrevet 16. mai 2011 Ei bekjent av meg er alenemor til to. Mottar OS og de fleste andre tilleggene hun kan få vil jeg tro. Hun snakker ofte hvor slitsomt det er med barna, det kan jeg godt forstå... til en viss grad... Men vet hun sitter hjemme hver dag, ikke i arbeid. Har planer om å begynne og studere når minste runder tre år. Barna er i bhg, og jeg vet at far ofte både henter og leverer, iallefall en av tingene hver dag. Han har dem ofte en uke i strekk, pluss helger/netter ganske ofte. Vet også at han overnatter der ganske ofte. Det er vel egentlig ikke lov når man er alenemor...? Stusser litt på dette... kjenner ikke til alle regler og slikt... Men de har iallefall en mye bedre økonomi enn hva vi har...
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2011 #2 Skrevet 16. mai 2011 Hvis en alenemor på full OS har mye bedre økonomi enn dere som er to voksne som kan dra inn penger, ja da bør dere vurdere hva dere jobber med, eller hvordan dere bruker penger!
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2011 #3 Skrevet 16. mai 2011 Takk for svar om enn litt lite informativt. Jeg er student, og mannen min er arbeidssøker, nettopp ferdig utdanna. Vår økonomi vil nok være en helt annen om et par år. Men det var igrunn ikke det som var temaet.
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2011 #4 Skrevet 16. mai 2011 Da br du vel ringe til NAV om du mistenker svindel. Overnatting med eksen er ikke tillatt når man mottar stødnader.
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2011 #5 Skrevet 16. mai 2011 Det er klart din økonomistyring er en del av temaet. Du tar jo opp din egen økonomi i hovedinnlegget! Hvis du ikke ville debattere det var det jo pussig at du tok det opp i første omgang.
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2011 #6 Skrevet 16. mai 2011 Tull og tøys. Det kan helt fint tillates, det kommer an på omstendighetene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå