Anonym bruker Skrevet 16. mai 2011 #1 Skrevet 16. mai 2011 Så et innslag på top modell for en tid tilbake. Der sa en av programlederne at alle jentene hadde forferdelig stygge føtter, at de rett og slett ikke pleide dem. Tenkte ikke mer over det, før nå, når våren kom. Ser at de fleste jenter som går barfot eller i sandaler, har dødhud, tørre og sprukne føtter.. Ganske så kvalmt. Så hva med dere, glemmer dere føttene?
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2011 #2 Skrevet 16. mai 2011 Jeg tar fotbad en gang i uken, skrubber av død/hard hud og smører meg meg forkrem Deilig! Og nå når sommeren er her lakker jeg også tærne!
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2011 #3 Skrevet 16. mai 2011 Ja, jeg klipper, filer og lakker neglene etter et fotbad en gang i uka der jeg fjerner død hud på føttene. Smører daglig med fotkrem. har derfor pene føtter som tåler dagens lys og åpne sandaler. Det samme med hendene, tar manikyr selv en gang i uka og smører med håndkrem daglig, bruker skrubbkrem en dag i uka. Jeg peeler også ansiktet og kroppen en gang i uka og smører meg inn daglig. Har en velvære og kroppspleie dag i uka, tar meg en time å gjør alt dette ca, som regel på fredagsettermiddag/ kveld så møter jeg helga fresh. Like fine føtter på vinteren som på sommeren.Svømmer jo tross alt et par gang i uka året igjennom, så føttene er viktig for å føle seg litt fresh når man går i badedrakt blandt andre mennesker.
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2011 #4 Skrevet 16. mai 2011 Nei, er ganske dårlig til det. Burde ha vært flinkere.
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2011 #5 Skrevet 16. mai 2011 Nei, aldri. Smører forresten med litt krem i sommersesongen. Men så er jeg ikke så forfengelig av meg heller.
TrueHæppiness Skrevet 16. mai 2011 #6 Skrevet 16. mai 2011 Pleier føttene gjennom hele året, med lakk og det hele:)
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2011 #7 Skrevet 16. mai 2011 Hva burde jeg ha i vannet når jeg skal ta fotbad? Jeg er EKSTREMT kilen, så jeg kan ikke skrubbe føttene mine :/
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2011 #8 Skrevet 16. mai 2011 Næh,glemmer det. Elefanthud under føttene er kult
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2011 #9 Skrevet 16. mai 2011 Fotsalt f.eks. Selv bruker jeg grønnsåpe etter å ha filet. HI
Gjest Juliea+gullet07.03.11 Skrevet 16. mai 2011 #10 Skrevet 16. mai 2011 Lavendel er ikke dumt å ha i vannet =) Jeg har en lavendelplante på verandaen (ikke sommerfugl) Og koker opp lavendelblomster og vann og heller i en bøtte med vann med kaldt slik at det blir passe temp. Lavendel er celledannede og øker blodsirkulasjonen. Og lukter deilig og minker svetteproduksjonen Kan kjøpte lavendelsalt ol og da, men billigere med plantet og 100% rent
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2011 #11 Skrevet 16. mai 2011 Jeg har aldri vært flink til sånt nei, og resultatet er vel deretter.. men siden jeg har begynt å bli plaget med hard hud under beina nå, så kommer jeg nok til å begynne å gjøre en innsats gitt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå