Gå til innhold

WHAT?? DNA testen viste feil?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Pappan til mini ville ta en dna test selvom han vet han er pappaen. Jeg er 100%sikekr på at han er pappaen og mini er KLIN lik han...

Men neida den testen viste han ikke var faren? Det erumulig.. Er det mulig at de viser feil da? elelr tydeligvis så er det jo det..

Pappen er drit sur, jeg er forvirret... Eneste muligheten for at han ikke er pappen er om dette er jomfrufødsel noe jeg tviler sterkt på...

Har noen opplevd noe lignende..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Teknisk sett er det mulig at den er personen du hadde sex med ved unnfangelsen nylig hadde dyppet snoppen sin i en annen dame, som nylig hadde delt sine private deler med en annen manns snopp. Teoretisk kan da annen manns snoppesaft ha klistret seg fast til din partners snopp og dermed befruktet deg. Gøy, ja?

Skrevet

huff, så ekkelt da!!

Skrevet

Vel ...dna tester er nok rimelig bænkers de altså, er det ikke noe du utelater her, eller kanskje fortrenger.

Forferdelig synd for han som trodde han var pappa da.

Skrevet

Huff, så ekkelt. Men hvorfor DNA teste? Det må jo ha vært noen tvil da??

Skrevet

Teknisk sett er det mulig at den er personen du hadde sex med ved unnfangelsen nylig hadde dyppet snoppen sin i en annen dame, som nylig hadde delt sine private deler med en annen manns snopp. Teoretisk kan da annen manns snoppesaft ha klistret seg fast til din partners snopp og dermed befruktet deg. Gøy, ja?

Skrevet

Hvor fikk dere sjekket DNA? vet enkelte tester via tester som man bestiller via nettside, men man skal ikke stole blindt på disse. Hender at tester forveksles også, eller er forrurenset hvis de ikke tas på riktig måte.

Ved feil eller tvil så skal man alltid kontrollsjekke en gang til.

Jeg går utifra at du ikke har had sex med andre i tiden rundt befruktning, da med noen ukers margin? Det hender at termin kan være et par uker feil i forhold til befruktning, det var min, i følge UL var terminen 2uker senere enn terminen vi regnet ut fra eggløsning og sex, mannen var ute å reiste den tiden jordmoren mente jeg ble befruktet. Barnet kom til den terminen vi regnet oss fram til.

Skrevet

Dette må bare være tull!

Skrevet

En DNA test er korrekt skjønner du. Hvorfor ville han ha en for det første, det må jo ha vært en mistanke liksom. Jeg tviler på at samboern min kommer til å kreve en dna test ...

Du har vel levd deg så inn i løgnen din at du tror på det selv på dette tidspunkt. Den andre du hadde sex med på den tiden unnfangelsen fant sted er faren - deal with it.

Skrevet

13:43: Kan det virkelig skje?? :o

Skrevet

Vi er ikke sammen så han fikk sånn homekit sendt i posten fra nav... Han ba ikke om det, jeg ba ikke om det. men jeg oppga han som far fordi det er han jo og han ville egentlig ikke dna teste, men gjorde det fordi han fikk jo denne testen så why not.. og det tenkte ikke jeg var noen stor greie..

men sykt.

mini kom 2 uker etter termin. hadde det vært en annen som var pappaen hadde mini blitt født 6 uker for sent.. og det er vel strengt tatt umulig? hun veidre bare 3.5 så var vel neppe så for sen..

Skrevet

Hvis du har hatt sex med en annen også så er det vel store muligheter for at du har regnet litt feil og at denne personen er pappaen!

Hvorfor ikke beskytte seg liksom?

Skrevet

Haha, troll. Nav sender ikke homekit. Det må gjøres hos lege, og man må vise legitimasjon når man skal ta DNA test.

Skrevet

Finnes ikke den test i verden som er 100% sikker, så om du er sikker i din sak ville jeg bedt om en ny.

Skrevet

Finnes ikke den test i verden som er 100% sikker, så om du er sikker i din sak ville jeg bedt om en ny.

Skrevet

Haha...troll...Nav sender ikke Homekit til DNA testing. Man må legitimere seg hos lege eller på laboratoriet for å ta en DNA test som holder vann her i landet.

Skrevet

troll takk for den..

Jeg hadde sex med en annen enn pappaen 6 uker før han. Hadde mensen etter det. Og da hadde mini blitt født altforsent om han hadde vært pappaen. var jo på UL og da hadde de sett om jeg var lenger på vei noe jeg IKKE var.

Jeg visste heller ikke det gjorde det, men jo det gjør de tydeligvis! Han fikk brev i pposen om at jeg hadde ippgitt han som pappa og at vi kunne velge å ta en dna test svaret ville da ta 14 dager ca og nav ville betale alle utgifter. Vi gjorde det jo selvfølgelig hos lege. Så vi måtte jo vise id så klart, men fikk eget kit fra nav jo!

Dette er faktisk drit kjipt for meg og pappaen og baby som tydelgivsi ikke har noen pappa da. Han andre jeg hadde sex med 6 uker før har også brune øynene det hr jeg også mini har blå.... pappaen har blå de er også klin like alle sier "neimen hune r lik pappaen sin"

men jeg vet hane r faren alt annet er umulig..

Skrevet

Beklager, men denne biter jeg ikke på.

Skrevet

du må rett og slett få tak i han andre å få med han på teste.

Viser testen at det IKKE er han andre, så tar dere en ny test med han du tror er pappen. Du MÅ bare gjøre det, for din egen skyld, barnet ditt, og begge mannfolka... og familiene deres.

Lykke til!

Ps, tok DNA-test da mini var liten vi også.. fikk det svaret jeg ville ha :-)

bestilte test på nette...

Skrevet

Barn kan få blå øyne selv om begge foreldrene har brune øyne, så det "beviser" ingen ting.

Jeg tviler sterkt på at DNA-testen tar feil, om jeg skal være ærlig. Det har skjedd før at man har hatt "mensen" mens man er gravid, særlig i starten, og dermed ikke skjønt at man er gravid. Det er jo også et spørsmål om du fortrenger noe her, siden du har en person du helt tydelig VIL skal være faren.

Men for all del, det er bare å ta en DNA-test til. Får du samme svar da også, kan du bare legge bort tankene på at DNA-testen tar feil for godt.

Skrevet

http://en.wikipedia.org/wiki/Parental_testing

den testen får dere heller ta omigjen om du er så sikker på at han er faren - men saken din ser litt tynn ut...

Foretok legen testen?

Sjansene for at prøven er så forurenset at det er 0% match med DNA hans og barnets er forsvinnende liten

lykke til ;)

Skrevet

Barn kan få blå øyne selv om begge foreldrene har brune øyne, så det "beviser" ingen ting

– Hvor i all verden er logikken i dette argumentet? At folk med brune øyne kan få barn med blå øyne har vel ingen ting å gjøre med hvor pålitelig en DNA-test er.

Skrevet

Til deg som svarer at Nav ikke sender DNA testene i posten.

Jo det gjør di! Vi fikk vår i posten, men den måtte taes med til lege og forseglingen skulle ikke være brutt når legen fikk den. Kun lege skulle bryte forseglingen.

Vår test viste at rett person var BF, men han ville fortsatt ikke skrive under på farskapspapirene. Så saken gikk til tingretten, hvor vi måtte ta ny DNA test. Denne gangen var vi og tok blodprøver, fordi dette var den eneste DNA testen retten godkjente i slike saker.

Og jeg føler også selv at blodprøver er mere pålitelige enn spyttprøvene. Ved spyttprøvene så er det veldig viktig at alt gjøres riktig, at det tørker lenge nok før det legges til sending osv. Legen min hadde aldri tatt slike prøver og var overrasket over hvor nøye og forsiktig han måtte være.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...