Gå til innhold

Sjekk dette drømmehuset, ikke dyrt heller.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fint sted/ utsikt, men mindre pent utvendig, noe fint inne. Ikke drømmehus i min verden, men ser at andre kan like det. :)

Hadde det vært mitt drømmehus som lå til slags for litt over 3mill så hadde jeg slått til!

Skrevet

Kan du ikke annonsere huset ditt en annen plass!! Drømmehuset liksom.. Jaja... Hver sin smak..

Skrevet

Hjelpe meg.... Her har man bare tatt den fargen man hadde for hånden ser d ut som, er jo ingen av rommene som passer sammen. Og i tillegg er det ALT for mye furu! Ikke noe pent kjøkken heller. Kan jo selvfølgelig male/pusse opp, men til den prislappen bør det egentlig være innflytningsklart synes jeg. Og det er ikke dette huset!

Skrevet

Noen rom var fine, men ikke akkurat drømmehuset.

Skrevet

Hjelpe meg.... Her har man bare tatt den fargen man hadde for hånden ser d ut som, er jo ingen av rommene som passer sammen. Og i tillegg er det ALT for mye furu! Ikke noe pent kjøkken heller. Kan jo selvfølgelig male/pusse opp, men til den prislappen bør det egentlig være innflytningsklart synes jeg. Og det er ikke dette huset!

Skrevet

Det begynte helt greit, men så kom det mange smakløse rom, dessuten ble det i overkant mange bilder av det stygge grønne karet i hagen.

Skrevet

Lang ifra min smak

Skrevet

Hvor mye tak og stygge farger er det mulig å få inn i et hus liksom?!

Skrevet

Dette er et fint hus til den prisen! Her jeg bor får man et greit nok rekkehus på 90 kvm til den prisen.

Skrevet

Huff. Ikke mitt drømmehus i alle fall.

Alt for mye rotete løsninger. Liker ikke skråtak og kjøkkenskapene gikk ikke opp til taket.

Regner med det er en grunn til at dere selger.

Skrevet

synes det var kjempe fint, jeg. Men krever en god del oppussing, da. Men for noen høner som har svart på denne tråden. Greit at det ikke er deres drømmehus, men makan til svar.

Utrolig flott utsikt.

Skrevet

Pen utsikt, håpløs tomt. Kjedelig fasade. Mange rom med helt tåpelig romløsning og alt må pusses opp. Skulle jeg kjøpt bolig til 3 mill hadde jeg ikke kjøpt dette.

Skrevet

Jeg synes huset var kjempefint. Bare beliggenheten og utsikten gjorde det verdt prisen synes jeg. At ikke alt var fix topp innendørs synes jeg ikke gjør noe fordi bad og kjøkken var helt ok. Jeg liker å sette mitt eget preg på et hjem uansett, og å pusse opp rommene som var , er en relativt enkel sak, og trenger ikke å koste så mye. Det var eb del furu i det ene rommet, men tenk å male det i en dus nydelig farge og det vil bli et nydelig rom med trevegger og tak.Synd det huset ikke lå her <3<3<3

Skrevet

Dette var et skikkelig fint hus synes jeg også. Noen av rommene krever litt ny maling, men FOR en utsikt, for et uteareale. Likte det kjempegodt jeg. Stilig med det taket i et av rommene der.

Skrevet

For mye skråtak og for mye furu for min del. Taket kan man gjøre noe med, men synes ikke noe omalt det skrå. Hadde ikke bydd på det jeg desverre.

Skrevet

For en nydelig tomt! Jeg elsker slike naturtomter, med mer berg enn plen ;) Å "uthuset", med innbygd stamp kunne jeg absolutt leve med!!

Å en hel del av rommene synes jeg var kjempefine, å noen ikke så fine. Ikke at det har noe med saken å gjøre, men jeg synes også at de fleste møblene ikke var særlig fine... Derfor tenker jeg at noen har kjøpt huset, pusset opp et rom i gangen (det røde/gule/furu er jo veldig typisk 90-tallet), å prioritert uteområdet. Nå er det slutt på moroa, enten samlivsbrudd eller pengestopp. Man stopper vel ikke av fri vilje, når man tydeligvis har lagt mye tid ned i deler av huset?

Syns iallefall det var kjempefint alt i alt, å synes prisen var helt grei, med tanke på beliggenhet. Her hvor jeg bor hadde det gått for mellom 2,3 -2,6 mill tenker jeg =) (Nord-Trøndelag)

Skrevet

Er det HI som er selger? ;-)

Hvor er dette, forresten? Må jo være langt uti periferien et sted?

Skrevet

Det var et stort og flott hus. Tenk å bo i et så stort hus så nærme havet uten hus foran. Så stort, det er jo 5 soverom + kontor + en hel kjelleretasje i tillegg. Store soverom og loftstue. Verandaen mot sjøen er jo kjempe stor. For en utsikt, bare den er jo verdt pengene. Det ser ut som huset innvendig og utvendig trenger noen strøk maling men det er jo bare gøy. Ellers er det jo noen ting jeg ville gjort til mitt eget.

Skrevet

Drømmehus??

Ok skjønner at dette er ditt hus..

Skrevet

Folk reagerte med voldsomt forakt her inne, gitt...

Selv synes jeg huset var veldig stilig, dog litt mye skråtak og små rom. Men om man går løs med malingsspannet der inne, kan det jo bli ganske tøft. Noe mer oppussing ville jeg unnet meg om jeg skulle bo der da. Kanskje slå sammen noen av de mindre rommene hvis det går og pusset helt opp det ene badet og kjøkkenet i tillegg til å male alle vegger og furudetaljer inne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...