Anonym bruker Skrevet 16. mai 2011 #1 Skrevet 16. mai 2011 Jeg har en far som er alkoholiker og har derfor et litt spesielt forhold til alkohol... Jeg kan drikke og kose meg, og har bevist for meg selv gang på gang at jeg ikke er som han. Har hørt helt siden jeg var liten at jeg er så lik min far (ikke på noen positiv måte), og har da tenkt at dette gjelder alkohol også. Men så kommer det perioder der jeg ikke tåler alkohol og ikke liker og være rundt folk som drikker, føler ubehag... så da takker jeg nei til og gå på fest. Det virker som folk syns dette er veldig rart, at jeg i den ene perioden kan kose meg på fest med alkohol (drikker meg aldri full), men jeg i andre perioder trekker meg bort fra det.. Vanskelig og forklare hvorfor det er sånn..
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2011 #2 Skrevet 16. mai 2011 Nei, du er ikke rar. Naturligvis har du et anstrengt forhold til alkohol pga faren din. Har du prøvd å snakke med psykolog? Kan være god hjelp slik at du greier å sette ord på følelsene dine.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå