a'Nöel Skrevet 16. mai 2011 #1 Skrevet 16. mai 2011 Kan jeg ringe noe lege og få en ultralyd, eller er det waste of time å tenke tanken engang? Det var litt brunt i trusa da jeg gikk på do istad, og når jeg tørket meg kom det bittelitt blod. Bare lys rosa foreløpig. Ingen smerter... Men det kommer vel tenker jeg! ÅRH!
minlilleHelene Skrevet 16. mai 2011 #2 Skrevet 16. mai 2011 ikke sorgene på forskudd nå trollmor..Ring å få ultralyd om det kan berolige deg ..
a'Nöel Skrevet 16. mai 2011 Forfatter #3 Skrevet 16. mai 2011 Uff nei jeg vet, men har skjedd flere ganger nå, og jeg begynner å bli lei... :/ Jaja,vi får se åssen det går utover dagen..
minlilleHelene Skrevet 16. mai 2011 #4 Skrevet 16. mai 2011 Forstår deg veldig godt.. Føler med deg. Men hold den posetive tråden. Kanskje har du er spire som klammrer seg fast denne gangen
a'Nöel Skrevet 16. mai 2011 Forfatter #5 Skrevet 16. mai 2011 Nå har jeg vært hos legen og tatt blodprøve. Helt utrolig at de tok meg inn så kjapt:) Skal tilbake igjen på onsdag for ny prøve, og så tilbake på torsdag for resultater av prøvene, for å se om HcG-nivået har sunket, står stille, eller om det øker... Fortsatt ingen smerter, blør veldig lite... men, var jo sånn det begynte forrige gang jeg mistet også..
minlilleHelene Skrevet 16. mai 2011 #6 Skrevet 16. mai 2011 Jeg krysser fingrene for deg.!!! Håper dette bare er forbigående. Så bra at legene tar vare på deg , Prøv å tenk gode varme tanker.
a'Nöel Skrevet 17. mai 2011 Forfatter #7 Skrevet 17. mai 2011 Takk for omtanken, minlilleHelene.. Men, dette går nok rett åt skogen tenker jeg, har menssmerter, og blør som en vanlig mens... Skal til legen igjen imorra, for å ta nye blodprøver, men jeg har ingen forhåpninger.. Det GÅR jo an å tenke at det kan ha vært en tvilling som har kommet ut, men neh, jeg har nok mistet igjen.. Så utrolig kjedelig, siden både jeg og mannen var sikker på at denne ganga satt den.. Menmen, neste periode skal jeg ikke teste før det har gått over ei uke over IKM, så slipper jeg å bli skuffet sånn igjen.... Eneste "positive" med dette, er at jeg helt sikkert blir henvist til tidlig UL om spira sitter snart, det ble jeg forrige gang det samme skjedde. Har heldigvis ei lita jente på 2 år som vi kan trøste oss med i mens vi venter på at nr 2 skal feste seg.... Utrolig trist at dette skjedde , får liksom ikke til å kose meg idag på 17.mai.. menmen, livet får gå videre, så får vi håpe at spiren sitter neste måned igjen...
minlilleHelene Skrevet 18. mai 2011 #8 Skrevet 18. mai 2011 Fint at du ser noe posetivt i sitvasjonen . Jeg krysser fingrene for at du en dag får en spire som klemmrer seg fast og blir til en nydelig sunn frisk baby.. Å så er du jo så heldig å a en liten jente fra før. Lykke til trollmor
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå