Anonym bruker Skrevet 16. mai 2011 #1 Skrevet 16. mai 2011 Tom Scavo og Kona skiller seg i siste episoden fra USA. Det er trist! Stefaren som voldtok Gaby kommer tilbake, og er vemmelig.
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2011 #2 Skrevet 16. mai 2011 Unødvendig.. Hvilken glede får du egentlig av å ødelegge finalen fo andre?
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2011 #3 Skrevet 16. mai 2011 Eh, har faktisk stor glede av det hvis ikke alle andre også kan se finale episoden på på 2 timer til normal tid som andre.
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2011 #5 Skrevet 16. mai 2011 Hahaha! Troll! Det stemmer ikke. Har sett den.
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2011 #6 Skrevet 16. mai 2011 Du siste her, du har da ikke sett den 2 timers finale episoden som gikk i USA i går kveld. Alt som HI sier stemmer, pluss Carlos dreper faren til Gaby som voldtok henne når hun var barn. Hun ekle dama prøver å drepe han karen som bor i Susan sitt hus skikkelig denne gang, men Susan klarer å stoppe det. Han flytter ut og Susan and Mike kan flytte hjem til sitt hus. Scavo familien splitter lag, skiller seg. Er vel det som var mest vesentlig fra finale episoden.
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2011 #8 Skrevet 16. mai 2011 Jeg så den igår (bor i USA) og du ødelegger ingenting Hi. Så teit å skrive sånt bare på kvalm.
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2011 #9 Skrevet 16. mai 2011 Bree går det kjempe fint med! Carlos finner jo ut at Bree sin sønn kverka mora hans, oså Gaby får ikke være med Bree mer. Men når carlos kverker faren til Gaby og Bree hjelper han til å skjule det så blir de venner igjen. Bree får også seg en ny type, en Detektiv(Politi) Så henne går det kjempe flott med Hun Susan får jo ny nyre som dere sikkert vet også, hun rare lyse kverker seg selv så hun skal få nyren, mora hennes kommer utav fengselet og prøver å drepe han karen som hun lyse er sammen med osv osv. Er vel godt oppsummert.
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2011 #10 Skrevet 16. mai 2011 Du glemte å få med at Felicia Tilman (moren til Beth) kjører inn i en lastebil og dør. Bree, Susan og Lynette hjelper Carlos og Gaby med å gjemme liket til ste-faren til Gaby.
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2011 #11 Skrevet 16. mai 2011 Felicia het hun ja, ja hun kræsjer.. Om hun dør vet vi jo ikke enda da.
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2011 #13 Skrevet 16. mai 2011 Jeg har sett den. Det som skjer er at det kommer en kjempediger elefant traskende gjennom gatene der en dag. Den bosetter seg i hagen til Bree og alle blir veldig glad i den. Så viser det seg at den tilhører et russisk omreisende sirkus og når de kommer for å hente den er alle blitt så knyttet til den at de velger å bli med som sirkusartister. Siste episode slutter i det de lander i sibir.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå