salamander Skrevet 16. mai 2011 #1 Skrevet 16. mai 2011 da mener jeg når vannet gikk eller riene begynte? min forrige fødsel begynte med at vannet gikk mens jeg lå og sov om natten. kanskje noen andre som har litt mere spennende opplevelser eller helt like:)
S+C - KS 27.05.11 Skrevet 16. mai 2011 #2 Skrevet 16. mai 2011 Ganske lik får en si. Sist våknet jeg av at vannet gikk. Rakk såvidt å komme meg på beina og ut på do. Jeg redda senga, men det var et komisk syn å se sambo stå og vaske gulv mens jeg snakket med føden på tlf. Hadde laget en fin elv med fostervann fra soverommet og ut på badet.
Frøkna vårbarn 2014 Skrevet 16. mai 2011 #3 Skrevet 16. mai 2011 hehe, nei ikke så spennende. Vannet gikk ca kl 10 om morgenen. Jeg ringte føden og sambo, sendte et par tekstmeldinger og gikk og la meg igjen Riene startet ikke før seinere på kvelden så jeg hadde jo rett i at jeg trengte å sove litt til, hihi Er veldig veldig spent på hvordan den starter denne gangen!
septemberpiken Skrevet 16. mai 2011 #4 Skrevet 16. mai 2011 Lå på sykehuset og ventet. Igangsatt fødsel, kan ikke tenke meg noe kjedeligere enn det...
lille knerten Skrevet 16. mai 2011 #5 Skrevet 16. mai 2011 Min fødsel startet vel egentlig tirsdag ettermiddag uten at jeg tenkte at det var i gang. Trodde det var masrier. Sov godt natt til onsdag, men onsdag morgen begynte jeg å mistenke at det kunne være noe. Tok da tiden og det varierte mellom 4 og 18 min mellom riene. Vasket kjøkkenskap, gikk noen turer med hunden og hadde besøk av ei venninne. Men syntes hunden min var utrolig masete hele dagen. Hun satt og så på meg hele tiden. KUnne ikke skjønne hva det var for hun hadde jo fått turer, masse kos og godbiter. Men hun stirret på meg hele tiden. Enten satt hun på gulvet foran meg eller så kom hun opp i sofaen og satt inntil meg og så på meg. Hun skjønte at fødselen var igang, uten at jeg skjønte det. Det innså jeg senere. Dro til svigers og la meg i badekar. Der rigget jeg meg til med potetskruer og brus for å kose meg litt. Hunden satt ved badekaret hele tiden. Hun ville ikke engang ha potetskruer! Når vi bestemte oss for å dra inn på sykehuset for en sjekk og foreldrene mine kom for å hente henne (ja man har barnevakt til hundene også) så måtte vi dytte henne over dørstokken for hun nektet å forlate meg! Verdens snilleste hund. Dro til sykehuset og hadde 6 cm åpning. Hunden min hadde forsøkt fortelle meg det hele dagen, men jeg skjønte ingenting. Jeg hadde jo bestandig hørt at når du er i fødsel så vet du det, men riene fram til da var helt greie. Jeg hadde heller ikke vannavgang før rett før babyen kom. Hunder er så kloke:) Skulle ønske hun var her hos oss denne gangen også....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå