Gå til innhold

Dere andre som har Skoda Octavia stasjonsvogn..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Får dere plass til to stykk bakovervendte seter baki (type Britax Multi-tech el lign. sete nr 2)? Det blir jo veldig liten plass i forsetet, så kan ikke helt se for meg at det blir plass til to, noen med erfaring her?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har Octavia, og ble veldig skuffet over hvor dårlig plass det egentlig er i den. Har ikke prøvd to bakovervendte seter i den, men det var plass til to framovervendte. Men ser at det er veldig trangt i forsetet nå når vi har en maxi-cosi cabriofix med base. Lurer veldig på hvilken vi skal velge som nr 2 stol. Noen som har noen gode råd?

Skrevet

Det er ganske stor forskjell på gammel og ny type Octavia stasjonsvogn når det kommer til plassen. Hvilken modell og karosseri har dere?

Skrevet

Vi har en gammel type, tror det er en 2003-modell... Ganske dårlig plass med andre ord :/

HI

Skrevet

Hadde nymodellen og det var trangt med bakovervendt, altså for de som satt foran. Hadde besafe. Men elsket den bilen!

Skrevet

Har 2008-modell og acta graco bakovervendt sete (fra 0 kg) og i min bil er det god plass i passasjersetet forran. til og med min far på 2 meter satt godt i det setet så har nok en del med årsmodellen å gjøre ja...

Skrevet

ok, ja da er det sikkert dårligere plass i de gamle modellene... typisk!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...