Anonym bruker Skrevet 16. mai 2011 #1 Skrevet 16. mai 2011 Testa den babyfeet-fotkuren. Herlighet hvordan føttene mine ser ut! FLASSER skikkelig. Glad jeg ska l ha bunadsko i morgen og at vi for øyeblikket kan se langt etter sol og sandaler...
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2011 #4 Skrevet 16. mai 2011 Nei, da har du gjort en supertabbe. Jeg gjorde den samme i fjor, hadde bittelitt hard hud enkelte steder på føttene, fikk myke fine føtter etter de flasset ferdig, men etter noen uker så fikk jeg problemer med hard hud og en LIKTORN!! Aldri had så mye problemer med føttene som etter jeg gjorde det der. Har nå vært hos fotpleier et par gang og hun sa rett ut at jeg ikke var første som fikk trøbbel etter det produktet. Nå tar jeg et skikkelig fotbad hver uke med fotsalt, filer lett der huden er tykkere, men viktigst av alt er at jeg smører føttene med fotkrem hver kveld før jeg legger meg, og gjerne litt om morgenen hvis jeg har tid. Går til fotpleier hver 3mnd for å holde vedlike og ta det skikkelig.
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2011 #6 Skrevet 16. mai 2011 Jeg har ikke hatt problemer etter å ha brukt det produktet. Gjort det flere ganger, men syns egentlig det er en smule oppskrytt. Huden flasser, men går ikke nok i dybden. Det heter forresten baby foot om noen skulle ønske å google det.
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2011 #7 Skrevet 19. mai 2011 Hi her Hatt forferdelig hard hud, nesten grå på helen, men nå er det "normalt". Alle jeg har snakket med har vært kjempefornøyd! Og det er jeg også sånn foreløpig. Vi er plaget med hard hud på føttene i min familie, jeg er ikke så ille, men har en tante med alt mulig rart, blant annet liktorn og hun filer og styrer og gått til fotpleie i 20 år uten å bli bedre, så tror ikke det hjelper heller for å si det sånn...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå