Gå til innhold

Feirer "alle" barnehager 17.mai i dag??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke vår barnehage..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vår bhg har storslått1-mai feiring i dag:-) De hadde pyntet med flagg, bjørkegreiener og ballonger. De skal gå i tog sammen med barneskolen som ligger rett vedsiden av og etterpå blir det hot dog, is og leker resten av dagen (sånne "bod-leker" de har på skolene på 17. mai). veldig kjent:-) Har gjort det sånn hvert år, siste bhg-dagen før 17.mai.

Skrevet

aner ikke, vår gjør det, sammen med skolen.

Skrevet

Hos oss er det planleggingsdag på skolen og i barnehagen, så her ble det feiret på fredag.

Skrevet

De har prøvetog i barnas barnehage i hvertfall i dag.

Skrevet

Ja.

Men de hadde ikke noe markering i fjor, og tror de fikk en del klager på det. Så i år er det skikkelig 17- feiring i barnehagen:)

Skrevet

De skulle ikke ha noe feiring i vår bhg heller.

Annet enn at de skulle snakke om 17. mai..

Skrevet

Ikke i vår bhg, i alle fall.

Skrevet

Ødelegger det ikke litt av spenningen til i morgen da, når de gjør akkurat det samme i dag?

Pynter seg, går i tog, får pølser og is, har bodleker osv..

Skjønner ikke helt vitsen jeg? Mulig jeg er teit, hehe..

Skrevet

Her i Oslo er det iallfall veldig vanlig at bhg går i tog 16 mai. Dette da det ellers kun er det store barnetoget i Oslo sentrum og der er det kun skolene som er med. I vår bydel går skolene ikke tog i sentrum før i 2 klasse, så 1 klassen og barnehagene feirer sammen den 16 mai.

Det hadde ellers ikke blitt noe tog for barnehagebarna her i byen.

Skjønner at barnehagebarna går i 17.maitoget mange andre steder i landet, og de feirer vel ikke to dager på rad går jeg ut fra.

Skrevet

Ikke i vår bhg.... Der hadde vi bare samling med 17.mai sanger og vi snakket om hvorfor vi feiret 17.mai =))

Skrevet

Sikkert ikke alle, men her har både skole og bhg øvd seg til 17 mai. Bhg hadde grilling også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...