Gå til innhold

Vil dere vite kjønn?


Gjest

Anbefalte innlegg

Har flere veninner som ikke vil vite kjønn før barnet er født.

Jeg vet at jeg ikke greier å vente, og gleder meg vilt til neste ul (håper at de ser om det er en liten gutt eller jente da).

Vil dere vite/ikke vite? Hvorfor?

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vil gjerne vite kjønn, dette for å gjøre forberedelsene lettere og fordi jeg kommer til å gruble meg halvt i hel :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror nok jeg vil vite kjønn. Vi var ganske sikre når vi fikk vårt første barn og det syntes jeg var veldig greit. Jeg er så nysgjerrig at dersom muligheten byr seg vil jeg ikke klare å la være å ta imot tilbudet om å få vite!

 

Men det er jo ikke alle babyer som vil vise seg fram på ul. Tror ikke jeg kommer til å kreve ny ul dersom babyen er sjenert på ordinær ul. Men hvem veit hvordan jeg kommer til å reagere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er nysgjerrig og utålmodig av natur så det er et klart ja!:)

 

I tillegg så har jeg lest noe om at det kan føre til enda bedre tilknytning og det kan jeg tenke stemmer. Forrige gang fikk vi også vite det på ordinær UL og det var et stort høydepunkt i svangerskapet og et helt uforglemmelig øyeblikk i dèt det ble avslørt:))

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nope

 

Denne gangen skal jeg bevare spenninga til fødselen:) Grunn: det føles mest naturlig:) Visste det sist - og fant jo fort ut at kjønn ikke spiller noen rolle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaaaa, veldig, MEN, vi skal vente. :-)

Ønsker å bevare spenningen. Liker ikke tanken på at andre skal sladre videre hva vi venter og mas om hva barnet skal hete. Ønsker heller ikke å få masse syden-klær fra besteforeldre. Ønsker å kjøpe ting selv når babyen er ute. Får besteforeldre og foreldre vite kjønn, så går de litt amok i forkant. Ja, vet det er teite grunner, men sånn er det.. Synes folk fint kan vente med å få vite hva akkurat "vi" venter. Svangerskap varer tross alt 9 mnd og ikke 4-5. :-)

Følte det var spesielt å fortelle selv når babyen var ute at det var en liten gutt som var så og så stor og skal hete "det". Var også spennende å vente til slutt med å få vite om man fikk gutt eller jente. Jeg var jo overbevisst om at det var jente, så fikk meg mildt sagt overraskelse ja..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

JA, det skal vi. Sjekket det sist også, og synes det er greit å vite. Navnet blir uansett ikke bestemt før vi har sett ungen, må jo se om det "passer"

:-)

 

Navnemas er det alltid, da sier jeg bare at det er hemmelig, folk får vite det når babyen er født.Noen ting får man holde hemmelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JA vi vil veta denna gangen också:) Kændes veldigt bra sist! Inte før det spelar noen roll ifall det er gutt eller jente men vi kommer undra och undra så:) Vi blir ju ændå lika glada vilket som:)

 

Lykke till allesammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal også vite kjønn ja.

Er så nysgjerrig, og greier aldri å vente til babyen kommer ut...

Fikk vite kjønn med førstemann også, og angrer ikke på det.!

Greit å vite om vi trenger kjøpe klær i nye farger, eller om det vi har kan brukes en gang til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...