Gå til innhold

Kreft er så urettferdig..


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ikke ord idag.. Tårene fyller seg opp.. Føles ikke ut som de skal slutte..

Tenker på de stakkars barna som får oppleve at en mor, far, bror, søster, tante, onkel eller andre nære slektninger forsvinner..

Det er så vondt..

 

Våknet opp og fikk den såre beskjeden..

Verden er urettferdig..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det er forferdelig.. Skulle ønske det ikke fantes!:(

Er det du som har fått det, eller noen nært deg?

Skrevet

Ja, kreft er urettferdig. På lik linje med en hel haug av andre krevende sykdommer......

Skrevet

En bekjent av meg har nylig dødd pågrunn av kreften..

 

Hi.

Skrevet

Det vet jeg alt om, begge mine foreldre døde pga kreft.

Skrevet

Huff, kondolerer!

 

 

Skrevet

Kreft er uten tvil uretferdig, men man bør og huske på at i dag er det ikke nødvendigvis synonymt med døden å få denne diagnosen.

 

Jeg fikk selv kreft diagnosen når min eldste var 1 år. Dette skjedde ganske nøyaktig 1 år etter at mor mi fikk brystkreft.

 

I dag sitter jeg med to barn på henholdsvis 1 og 7 år. Og de er velsignet med en frisk og oppegående bestemor.

 

Det som er viktig når man selv eller noen man kjenner får denne diagnosen er å ikke grave seg ned i selvmedlidelse. Sjå positivt på tilværelsen og ta en dag av gangen.

 

Det går veldig bra med de fleste som får kreft i dag.

Skrevet

Sender deg varme tanker.

 

Mamma har gått gjennom dette en gang nå og har dessverre fått det igjen..... livet er ikke rettferdig.

 

Men husk at med positivitet kommer du langt :)

 

Mange klemmer fra meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...