Anonym bruker Skrevet 16. mai 2011 #1 Skrevet 16. mai 2011 Har ikke ord idag.. Tårene fyller seg opp.. Føles ikke ut som de skal slutte.. Tenker på de stakkars barna som får oppleve at en mor, far, bror, søster, tante, onkel eller andre nære slektninger forsvinner.. Det er så vondt.. Våknet opp og fikk den såre beskjeden.. Verden er urettferdig..
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2011 #2 Skrevet 16. mai 2011 Ja, det er forferdelig.. Skulle ønske det ikke fantes! Er det du som har fått det, eller noen nært deg?
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2011 #3 Skrevet 16. mai 2011 Ja, kreft er urettferdig. På lik linje med en hel haug av andre krevende sykdommer......
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2011 #4 Skrevet 16. mai 2011 En bekjent av meg har nylig dødd pågrunn av kreften.. Hi.
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2011 #5 Skrevet 16. mai 2011 Det vet jeg alt om, begge mine foreldre døde pga kreft.
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2011 #7 Skrevet 16. mai 2011 Kreft er uten tvil uretferdig, men man bør og huske på at i dag er det ikke nødvendigvis synonymt med døden å få denne diagnosen. Jeg fikk selv kreft diagnosen når min eldste var 1 år. Dette skjedde ganske nøyaktig 1 år etter at mor mi fikk brystkreft. I dag sitter jeg med to barn på henholdsvis 1 og 7 år. Og de er velsignet med en frisk og oppegående bestemor. Det som er viktig når man selv eller noen man kjenner får denne diagnosen er å ikke grave seg ned i selvmedlidelse. Sjå positivt på tilværelsen og ta en dag av gangen. Det går veldig bra med de fleste som får kreft i dag.
Villa Perlesukker Skrevet 16. mai 2011 #8 Skrevet 16. mai 2011 Sender deg varme tanker. Mamma har gått gjennom dette en gang nå og har dessverre fått det igjen..... livet er ikke rettferdig. Men husk at med positivitet kommer du langt Mange klemmer fra meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå