Gå til innhold

Noen her som blir dengt i hodet med mannens.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

penis??? er det normalt??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hæ?

Hva mener du med dengt i hodet? Hvor mye "denging" kan en penis utføre?

Skrevet

Nei, for han vet at om han gjør det så får han tilbake en dobbel ørefik med biffgardinene og den svir!

Skrevet

Når mannen kommer med en stiv/slapp en og slår den i hodet til kona/kjæresten...

HI

Skrevet

Når mannen kommer med en stiv/slapp en og slår den i hodet til kona/kjæresten...

HI

Skrevet

ha vil sikkert at du skal gape opp

Skrevet

Har hatt kjærester som har gjort sånn, ja. Har aldri helt skjønt poenget, og synes faktisk det er litt ekkelt. Samboeren min gjør heldigvis ikke det.

Skrevet

ja. Har hendt 1-2 ganger for morro skyld. helt ok det.

Skrevet

Ehhh... nei? Vet ikke om jeg skal le eller bli sint og si at han er en mannssjåvinist som ser på deg ene og alene som et seksuelt objekt som kun er tilgjengelig for å oppfylle hans behov? Det spørs vet helt på hva han legger i det...:o

Skrevet

Jepp! Det har jeg.

Husker ikke hva jeg hadde gjort mot han, men noe ille var det.. så straffen var at han satt seg oppå meg og dengte meg i hodet med penis.. Hehe.. det var helt forferdelig. Glad det bare har skjedd en gang

Skrevet

WHAAAAAT

hahahahahaha!

Skrevet

så pripne dere er!!

Skrevet

Ha ha ha ha ha , Dobbel ørefik med biffgardinene ... Ha ha ha ha ha

Skrevet

Eh...?

Altså, er dette hans variant av å forføre deg, eller forspill? Om min mann hadde tenkt at noe sånt skulle få meg varm i kinna og våt i trusa så hadde jeg ledd rått av han...

Eller er det for å "straffe " deg? I så fall er det like tåpelig.

Om det er for moro skyld, så er det kanskje gøy EN gang hvert 7. år...

Skrevet

Han gjør det bare for løye eller kanskje for å terge meg litt... Han får alltid kommentaren fra meg: Herregud, det kan ikke være normalt! hehe :P Han gjør det ganske ofte også! :P

HI

Skrevet

Er han veldig høy da? Evt du veldig lav?!?? Eller ber han deg legge deg ned så han får dengt deg?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...