minimera Skrevet 16. mai 2011 #1 Skrevet 16. mai 2011 Jeg har begynt på zeracett og jeg har nå blødd i flere uker. Jeg blir gaal... hva gjør jeg? Slutte med dem, eller gir det seg etterhvert? Finnes det prevensjon som gjør at jeg ikke får mens?)
olla Skrevet 16. mai 2011 #2 Skrevet 16. mai 2011 Hormonspiral kan virke slik. Har ikke hatt den i mer enn 2 mnd, så jeg blør litt enda, men håper det skal avta helt!! Det er i hvert fall størst sjangs for ikke å blø, så da håper jeg på det.
Lille Sniff Skrevet 16. mai 2011 #3 Skrevet 16. mai 2011 Jeg brukte cerazette før, men gikk rundt og var mer eller mindre kvalm hele tiden, samtidig som blødningene var enormt ustabile, kunne blø i 14 dager, så opphold en uke også blø igjen, kunne også blø to dager også gikk det en mnd til neste gang... jeg gikk tilslutt til fastlegen min og fikk et annet merke,og har nå mens som kan stillles etter klokken:) og blør bare litt i ca 3 dager hver mnd.
Super-Mish Skrevet 16. mai 2011 #4 Skrevet 16. mai 2011 Har samme problem, med Yasminelle. Hva bruker du, Lille Sniff?
Lille Sniff Skrevet 16. mai 2011 #5 Skrevet 16. mai 2011 Jeg bruker Yesmin nå, men det er veldig varierende fra person til person, har noe med hormoninnholdet i ppillene å gjøre. Men det er helt klart en ide å prøve en annen pille, jeg gikk kvalm i 2 år før jeg fikk rotet meg til å prøve et annet merke, og da forsvant kvalmen og alt ordnet seg alt etter en mnd.
2010 Mammaen Skrevet 16. mai 2011 #6 Skrevet 16. mai 2011 Sluttet aldri her, så ga meg etter 10-11 uker med konstant blødning. Da fikk jeg mer enn nok og har ikke angret. Angret på at jeg i det hele tatt lot meg "lure" til å prøve dem!
Gjest Skrevet 17. mai 2011 #8 Skrevet 17. mai 2011 Hadde samme problemet med Zerazette.. blødde nesten hele tiden. Byttet til Yasminelle, de fungerer utmerket.
minimera Skrevet 18. mai 2011 Forfatter #9 Skrevet 18. mai 2011 Er det noen bivirkninger med Yasminelle? Zerazette funket så fint før jeg fikk barn, ingen bivirkninger, ingen mens, bare glede
minimera Skrevet 18. mai 2011 Forfatter #10 Skrevet 18. mai 2011 Men er bare på det 3. brettet, skal jeg vente litt til før jeg evt bytter?
enda en vær? Skrevet 18. mai 2011 #11 Skrevet 18. mai 2011 Hormonspiral og p-sprøyte kan redusere mensen til ikke no blødning i det hele tatt. Trygge og effektive er de også
winneboo Skrevet 18. mai 2011 #12 Skrevet 18. mai 2011 Jeg har gått på cerazette i 5 år nå og har mensen 2-3 ganger i året. Det første året var det kaos, mensen her og der, men så sa det plustelig stopp. Men skjønner at du ikke orker å vente ett år da. Jeg valgte å gjøre det fordi cerazette er den prevansjonen som er best for min migrene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå