NostraStoria Skrevet 16. mai 2011 #1 Skrevet 16. mai 2011 våknet av smertene som var så sterke at jeg måtte puste meg gjennom dem. Sovnet i mellom før det kom en ny så vet ikke hvor regelmessige de var. Heldigvis stoppet de opp i morges - phu! Er det dette som heter falske rier?
Mai 11 Skrevet 16. mai 2011 #2 Skrevet 16. mai 2011 Hei. Ja, vi kan vel kalle dem det synes jeg ! Har holdt på i 2 netter nå, og det er så vondt. Har hvert 100 % sikker på at fødsel var på gang. Men, så sovner jeg til sist. Natt til i går lå jeg i 4 timer med jevne rier ( falske tydeligvis ). Og i natt kom de eksakt hver halv time i ca ett par timer. Så vonde at man våkner av de. Jeg har termin om 3 dager, så håper at dette ikke får holde på noe lengre en det.
NostraStoria Skrevet 16. mai 2011 Forfatter #3 Skrevet 16. mai 2011 Oioi, lykke til! Her er det 10 uker igjen, så best at de er falske.
Lilliana&Prinsessa&Lillebror Skrevet 16. mai 2011 #4 Skrevet 16. mai 2011 Jepp, kjenner meg igjen.... Gikk slik gjennom hele gårsdagens konfirmasjon! Men bedre idag Tenker det hjelper på modningen, HAr 26 dager igjen til termin.
Amy*75 Skrevet 16. mai 2011 #5 Skrevet 16. mai 2011 Jeg har det sånn nesten hver natt og det har jeg hatt siden uke 26.. Er nå uke 36 så begynner å bli mer enn lei. I natt holdt det på havannen time, hvorav første 40 min var regelmessige med 4 min mellom. Godt jeg ikke er førstegangs, da hadde jeg ringt føden daglig! Kommer sikkert ikke til å skjønne at fødselen er igang når det endelig er tid for virksomme rier
LoveInMyTummy Skrevet 16. mai 2011 #6 Skrevet 16. mai 2011 Jeg våknet kl fire i natt av sterke menssmerter og sammentrekninger. Sovnet tilslutt, men det begynte for fullt igjen da jeg sto opp. Har dem fortsatt... Har ikke tatt tiden da jeg regner med at det snart gir seg.
sprellefant.no Skrevet 16. mai 2011 #7 Skrevet 16. mai 2011 Kjenner med godt igjen. Har 3 uker til termin, og holdt på med falske rier i 1 ukes tid. Jordmor sa at jeg måtte regne med noen ukers tid med disse ubehagelige menssmertene.... :S
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå