Gå til innhold

Aaaarrgh!!! Ang. rar størrelse på klær!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har kjøpt ny 17. Mai strømpebukse til snuppa på Cubus. Str. 62-68, men da vi skulle prøve dem hjemme (wetter vask) så de helt merkelige ut! Strømpebuksen er helt riktig størrelse, bortsett fra føttene, de er i nyfødt( har faktisk målt med de gamle sokkene, og de var ca. like store!). Er veldig blakk om dagen, så er ikke bare å kjøpe nye. Spørsmålet mitt er, har jeg noe rettigheter i å bytte dem inn igjen/få tilbake penger?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har forøvrig kvittering og de er kun prøvd, ikke brukt!

Skrevet

Hehe, kunne skrevet dette selv. Jeg er så enig!! Kjøpte cubus strømpebukser for litt siden og de var mer enn lange nok i beina, men føttene var kjempesmå. Begynte å spekulere på om jeg har en tuppe med gigaføtter. Jeg hadde allerede vasket de så de ligger der krisestrømpebukse.. :)

Tror det er 10 dagers åpent kjøp på cubus hvis du har kvittering. Liondex og HM har i alle fall det.

Til tuppa mi passer det best med strømpebukse fra HM, men KappAhl funker også bra.

Skrevet

Så kjedelig. Jeg vil nok ikke tro at du får bytta de, når du allerede har vaska de.

Jeg tror jeg ville prøvd å vaske de en gang til og strekke føttene godt ut før jeg hang de til tørk. Da vil de nok utvide seg noe hvertfall. Verdt et forsøk;)

Skrevet

Verre med kappahl. Kjøpte noen i 1 år men føttene kunne vært til en 4åring.

Anbefaler nameit til neste gang :)

Skrevet

Bare å bytte!

Vi har kjøpt på hm - der er man nødt til å gå opp en størrelse (for lengden på beina), men ellers passer de brukbart

Skrevet

Det stemmer at Cubus har åpent kjøpt, og det på 30 dager. Men det gjelder ikke når tøyet er vasket. Samme om det er brukt eller kun prøvd, når du har fjernet all emballasje og har vasket produktet. De vil også trenge strekkoden for å ta den i retur.

MEN de er veldig gode på å ta imot reklamasjoner, så om fasongen etter vask gjorde strømpebuksen fasongløs kan du reklamere på den. Om de godtar reklamasjonen kan du velge å få pengene tilbake (heve kjøpet) :)

Skrevet

blir ikke bedre. jeg kjøpte strømpebukse i str.86-92 til snuppa på 1,5år. Å den er også veldig små i føttene. Heldigvis for med så bruker bare snuppa str.20-21 i sko, så strømpebuksene passer akkurat til foten hennes, kanskje litt på grensen til å være for små. Men vet jo om unger som har opp til str.23-24 i sko som er 1,5-2år og da kan jo umulig disse strømpebuksene passe.

Skrevet

Takk for svar og gode tips:-) var innom Cubus for å snakke med de, og fikk byttet til en annen type uten problem:-) hvis denne er likedan får vi ta ibruk vask og strekk metoden;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...