Gå til innhold

Hjelp, hva har skjedd ? :(


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg dusjet på morgen idag og vasket meg nedentil som vanlig, så merker jeg at noe er i "veien" der åpningen er.. Litt sånn ru hud og masse Kjøtt som stenger for.. Jeg blir skikkelig redd for hva som har skjedd...

 

Jeg har tatt speil å sjekket, men klarer ikke å forklare dette her, men noe er blitt "forandret" i løpet av natten... Er ikke gravid, 6 mnd siden fødsel..

 

Noen som har opplevd lignende

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan det være nedfall (av livmor) eller at du ser en del av urinblæren?

Prøv å se etter med et speil også trykker du, akkurat som om du skal på du. Da ser du om det kommer ut noe. Ikke farlig, men ekkelt ja. Gå uansett til legen for å sjekke det!

Skrevet

DIB-forum er feil sted å gå. Ring legen.

Skrevet

Jeg tør ik ringe legen ang dette, da han er en bekjent av meg... Men kan få gynogologisk undersøkelse på dagen ? Det koster vel masse..

Skrevet

Det koster vell en 600 kr. Er jo verdt det da, så slipper du å bekymre deg. Det er nok "bare" urinblæra som har falt litt fremover.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...