Anonym bruker Skrevet 16. mai 2011 #1 Skrevet 16. mai 2011 Jeg dusjet på morgen idag og vasket meg nedentil som vanlig, så merker jeg at noe er i "veien" der åpningen er.. Litt sånn ru hud og masse Kjøtt som stenger for.. Jeg blir skikkelig redd for hva som har skjedd... Jeg har tatt speil å sjekket, men klarer ikke å forklare dette her, men noe er blitt "forandret" i løpet av natten... Er ikke gravid, 6 mnd siden fødsel.. Noen som har opplevd lignende
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2011 #2 Skrevet 16. mai 2011 Kan det være nedfall (av livmor) eller at du ser en del av urinblæren? Prøv å se etter med et speil også trykker du, akkurat som om du skal på du. Da ser du om det kommer ut noe. Ikke farlig, men ekkelt ja. Gå uansett til legen for å sjekke det!
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2011 #4 Skrevet 16. mai 2011 Jeg tør ik ringe legen ang dette, da han er en bekjent av meg... Men kan få gynogologisk undersøkelse på dagen ? Det koster vel masse..
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2011 #5 Skrevet 16. mai 2011 Det koster vell en 600 kr. Er jo verdt det da, så slipper du å bekymre deg. Det er nok "bare" urinblæra som har falt litt fremover.
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2011 #6 Skrevet 16. mai 2011 Hvis du ikke tør ringe legen fordi han er en bekjent, når du er redd for at noe er alvorlig galt med deg, er det ting som tyder på at du bør bytte fastlege. https://tjenester.nav.no/minfastlege/innbygger/visloginside.do
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå