hippmamma Skrevet 15. mai 2011 #1 Skrevet 15. mai 2011 Jeg er forlover og skal bidra med litt underholdning til bryllupet!! Men HVA?? Har aldri vært i bryllup før Trenger råd/tips i fra dere!!! Gjerne morsomme leker
Skravlemamman Skrevet 16. mai 2011 #2 Skrevet 16. mai 2011 Jeg har enda tilgode å være i et bryllup med underholdning. Hadde jeg vært deg så hadde jeg sendt ut em mail til venner som du vet er invitert for å høre om eventuelle innslag. Uansett skal det vel ikke være store greiene:-) Har forressten hørt om bryllup hvor alle gjestene har tent hvert sitt telys og plassert i et stort hjerte......sånt synes jeg er hyggelig. Underholdningen ellers er vel band med dans som brudeparet selv står for...eller?
petite fleur Skrevet 16. mai 2011 #3 Skrevet 16. mai 2011 Har heller ikke vært i bryllup hvor det var underholdning utover band. Men jeg har tenkt å lage en film (som skal vises på storskjerm) til min søsters bryllup bestående av bilder av henne og min kommende svigerbror fra barndom til voksen alder. Skal skrive noen kommentarer og selvsagt finne en fin sang som passer til. Kunne det være noe?
Fire småtroll Skrevet 16. mai 2011 #4 Skrevet 16. mai 2011 http://www.tv3.no/search/node/3%20bryllup Her kan du se serien 3 bryllup som gikk på TV3, var faktisk ganske mange som hadde leker og underholdning, kanskje du kan få noen tips. En ting som er veldig koselig er å lage en "stand" med brevark og konvolutter, der skal gjestene skrive et lite brev til brudeparet og fortelle hva de tror har skjedd og hva de gjør (brudeparet altså) om 10 år. Alle brevene pakkes ned og gjemmes bort helt til 10-års bryllupsdagen, da skal brudeparet lese alle brevene. Kjenner noen som nettopp hadde 10-års bryllupsdag, tok med seg esken med brevene på en weekendtur og satt på et romantisk hotellrom da de leste brevene. De hadde hatt det så morsomt, rørende og koselig
Gjest Skrevet 16. mai 2011 #5 Skrevet 16. mai 2011 Har, som de andre her, så langt aldri vært i et bryllup med mer underholdning enn taler og musikken. I bryllupet til min kusine var det lagt ut engangskamera på alle bordene så gjestene kunne ta bilder. Var utrolig mange morsomme bilder som var blitt tatt den kvelden:-) Likte også forslaget om film. Det kan være et koselig innslag og et avbrekk fra talene, hehe!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå