Anonym bruker Skrevet 15. mai 2011 #3 Skrevet 15. mai 2011 Leander, Kasper, Nathaniel, Vilje, Carosander og den type navn.
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2011 #5 Skrevet 15. mai 2011 Navn uten R eller S igrunnen... og noen andre... Vetle, Noah, Linus, i den gata....
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2011 #6 Skrevet 15. mai 2011 Leander,Sander,Chrisander,Carosander,Emil...alle slaks jålenavn,egentlig..
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2011 #7 Skrevet 15. mai 2011 Noah Arian Leander Sander Matheo Theo Leo Leon Timian Robin
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2011 #8 Skrevet 15. mai 2011 for ikke å snakke om Kevin. Hvem ønsker å kalle gutten sin det? Stakkars unge.
Tante Bassa Skrevet 15. mai 2011 #10 Skrevet 15. mai 2011 Ai ai ai, knotten sitt navn er visst et veikt navn. Jaja, han er en liten puslete knott som har midtskill, pique-skjorte, shorts m press, knestrømper og lakksko. Han er redd for alt og henger i skjørtet mitt hele dagen. NOT! Han er en skikkelig tøffing av en gutt Men det er merkelig hvor forskjellig vi oppfatter navn. Og tenk så kjedelig det hadde vært på DIB hvis alle hadde vært enige...
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2011 #12 Skrevet 15. mai 2011 Navnet til sønnen min er visst her også.. Men han er en ordentlig gutte-gutt, så jeg bryr meg fint lite om hva ukjente damer her inne mener
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2011 #13 Skrevet 15. mai 2011 Signerer alle over, bortsett fra Kevin og Robin. Det synes jeg er gørharry navn, men ikke veike. Legger til Adrian, Liam og Evander
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2011 #14 Skrevet 16. mai 2011 Benjamin Tobias Leander Noa Elliot Denne type navn er for meg feminine guttenavn og dermed veike. Kjenner tøffe guttegutter med noen av disse navnene og for meg betyr det at guttene og navnene ikke passer sammen. Totalkrasj.
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2011 #15 Skrevet 16. mai 2011 Haha artig at alle navnene jeg synes er finest står over her.. Og min gutt er en skikkelig maskulin høylytt tass. Han er tøff, stor og sterk. Han heter Leon da, noe jeg forbinder med løve, ikke veik. Men men, dersom man ikke liker disse "nymotens" navna, så er det ikke rart man har negative assosiasjoner. For min del ville det ikke finnes noe verre enn å kalle ungen min et navn fra min generasjon, noe skikkelig kjedelig som Martin eller Lars. Grøsser med tanken. Alt handler vel om assosiasjoner og erfaringer. Jeg synes for eksempel William er et veikt navn. Men det er basert på mine erfaringer. Akkurat som at jeg aldri har møtt en Gabriel som ikke er drittunge. Ironisk nok.
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2011 #16 Skrevet 16. mai 2011 Leander, Herman, Sebastian, Bastian, Kasper, Preben, Julian, Adrian, Mathias, Linus, Lucas, Benjamin, Johnatan, Phillip, Noah, og mange fler. Når det er sagt så synes jeg det er flott at andre liker disse navnene slik at vi ikke alle har unger som heter det samme.
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2011 #19 Skrevet 16. mai 2011 "Navn uten R eller S igrunnen" – Så du synes grunnstaute navn som Egil, Amund, Olav, Håkon og Yngve er veike?
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2011 #20 Skrevet 16. mai 2011 Emilian Timian Leander Matheo Evander Vetle Neo Tim Cedric Tinius Noah Nathaniel pinglenavn...
TrueHæppiness Skrevet 16. mai 2011 #21 Skrevet 16. mai 2011 Synes det er tøfft med det dere kaller veike og pinglenavn på gutter som bryter totalt med det:-) Kommer nok til å ha et navn på gutten som kan bli betraktet i den kategorien, men har han noe fra meg eller faren kommer han til å bli alt annet en veik:))
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2011 #22 Skrevet 16. mai 2011 Noah (kan jeg ikke fordra), Emilian, Nathaniel, Elias.. Ser ikke for meg en voksen mann med disse navnene!
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2011 #23 Skrevet 16. mai 2011 Er uenig i mange av navnene, men de jeg synes er veik er: Timian Leander Linus Vilje Fredrik Didrik
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2011 #24 Skrevet 16. mai 2011 Liam... Når jeg hører det navnet tenker jeg Liam Gallagher, og han er jo ikke akkurat det jeg vil kalle veik;o)
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2011 #25 Skrevet 16. mai 2011 Hehe. Det er jo helt dustete å si at et navn er veikt fordi man ikke kan se for seg en voksen mann kan hete f.eks Elias. Det er jo fordi dette er et "nytt" navn, og det kommer til å komme mange voksne Eliasèr om bare 10-20 år fremover i tiden. Det er ikke veikt, og jeg håper mange av dere endrer syn på navnene, da det kommer mange sikkert både kjekke, maskuline og sterke menn med nettopp slike navn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå