Gå til innhold

en smule forvirret :O


Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann !

Tok for nesten en uke siden en graviditets test , som då var negativ .. :S

De to siste dagene har eg hatt mensmurringer , og siste ukene har eg vært slapp og grådig trøtt ... :S

 

Noen andre som "bare" har hatt de symptomene på en graviditet ??

Eller som kansje har en formening om at det kan være noe annet ,siden den testen eg tok for en uke siden var negativ ?? :)

 

Håper på meninger å svar :D

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du tok testen ganske tidlig etter samleiet, bør du teste deg på nytt og du kan da få opp et annerledes svar.

Symptomer og slikt blir så vagt, at det tar jeg ikke opp.

Skrevet

lurer på å kjøpe en test i måren :S

 

Btw! Tusen takk for svar :)

Skrevet

Jeg hadde bare mensmurring symptomer da jeg var gravid første gang, Gikk liksom og ventet på mensen hele tiden og ble litt sur for at den aldri kom i gang. Så viste det seg at jeg var gravid. Denne gangen var jeg helt slakkis, supertrøtt men ingen andre symptomer. Du sier ikke noe om når du skulle hatt mensen, så vanskelig å vite da. Men ta en ny test du, så får du nok svar :o)

Lykke til.

Skrevet

Sku hatt mensen den 12 mai

Skrevet

Sku hatt mensen den 12 mai

Skrevet

oiii :o Sku hatt mensen 12 mai

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...