rosami Skrevet 15. mai 2011 #1 Skrevet 15. mai 2011 Hva vil en alenemor som ikke har vært i jobb på årevis få i uføretrygd? Er det et fast minstebeløp for folk som ikke har opptjent lønn i forkant? Noen som vet?
lille sprelle Skrevet 16. mai 2011 #2 Skrevet 16. mai 2011 Det vil antagelig være flere faktorer som spiller inn. Du blir minstepensjonist, men vil få ekstra for barnet. Noe mer enn det vet ikke jeg.
Hufsla Skrevet 16. mai 2011 #3 Skrevet 16. mai 2011 om du blir innvilget uføretrygd før du er 25 får du noe ekstra. Utbetalt ca 12-13000 mener jeg. Men du vil vel få noe støtte til barna.
elskerlivet Skrevet 16. mai 2011 #4 Skrevet 16. mai 2011 Har du vært på AAP da, (tidligere rehabiliteringspenger eller attføringspenger) Du vil ikke få uføre uten å ha vært noen år i arbeidsutprøving o.l. .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå