Gå til innhold

Møtte drømmemannen i går...

Anbefalte innlegg

Skrevet

På helt feil måte, selvfølgelig ;-)

Søsteren min feiret bursdagen sin, og vi endte opp på et utested i byen, hvor jeg var heldig nok til å treffe på den flotteste mannen jeg noen gang har sett. Når kvelden var omme ble han med meg hjem, og vi hadde helt fantastisk sex.

Nå har det seg sånn at jeg gjerne vil bli bedre kjent med mannen, men er fryktelig usikker på om det er "ok". Jeg fikk telefonnummeret hans, så jeg kan kanskje ringe og spørre om han vil ta et glass vin eller lignende? Hva syns dere, o vise damer?

Åååh, jeg mister helt pusten bare av å tenke på han, altså :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jaja, spist er spist. Ring og be ham på middag hos deg en dag.

Skrevet

Send sms etter 17.mai.

Mitt tips: Om han liker deg så vær litt "hard to get" i starten:)

Skrevet

Jeg reiser på ferie på fredag, og tenker å ta det når jeg kommer hjem (skal være borte i en uke). Vil ikke virke desperat heller, he he... ;-)

Så jeg skal sende sms, ikke ringe?

HI.

Skrevet

Jeg ville sendt en sms, men det er fordi jeg hadde vært for feig til å ringe ;o)

Lykke til :o)

Skrevet

Sms er kanskje enklest, så han slipper at det blir ubehagelig hvis han sier nei. Haha!

HI.

Skrevet

MÅ ikke be han ut med en gang heller:)

Send en mld nå og skriv, "Takk for i natt ;)" eller noe i den duren.

Så merker du fort om han er interesert.

Skrevet

Det var faktisk en utrolig god idé! Jeg tror nesten jeg må gjøre det altså :-)

HI.

Skrevet

Du kan gjøre det veldig enkelt ved å sende en sms hvor du sier noe som "Hei. Var koselig å treffe deg i forrige går. Her har du nr mitt. Klem fra xxx"

Skrev forrige går, for greit å sende den allerede i morra. Å vente ei uke synes jeg faktisk blir litt langt, og du trenger ikke spørre ham med en gang om dere skal treffes igjen. Greit å se om han holder kontakten på sms først.

Nå har ikke jeg møtt drømmemannen på denne måten, men jeg har møtt interessante gutter gjennom et ONS, og da har jeg kontakta dem på denne måten. En av de er en av mine beste venner i dag :)

Skrevet

Å ha hatt sex før man blir kjærester trenger ikke være noe negativt :P

Jeg hadde sex med min samboer to dager etter å ha møtt han, men vi møttes på et treff som varte over flere dager så sjasne bød seg bare ikke før, hvis ikke hadde det sikkert skjedd før :P

Skrevet

Kan jeg sende sms allerede i kveld, eller bør jeg vente til i morgen?

Det er lenge siden sist jeg var med på dette, altså! Helt håpløs på date-fronten :-))

HI.

Skrevet

Har han nummeret ditt?

Skrevet

"I forrige går"? Ehm.. skal hun virkelig gjøre inntrykk på ham med veldig dårlig norsk, syns du?

Skriv lørdag istedet!

Skrevet

Hahahaa:D I forrige går:D

Beklager, men klarer ikke å stoppe å le:D

Enig med 01.04, skriv heller lørdag;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...