Gå til innhold

Jenter som bytter profilbilde på Facebook annenhver dag...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må bare flire litt av det. Har flere venner på Facebook som gjør dette, og her snakker vi om jenter i midten av 30-årene, som regel single.

Bildene er stort sett alltid selvportretter tatt med mobilkamera i heldige vinkler med typiske "Nå-later-jeg-som-jeg-smiler-skikkelig-ekte-av-noe-som-er-gøy-mens-jeg-i-realtiteten-bare-smiler-til-mitt-eget-mobilkamera - smil".

Hva får folk til å legge ut nye bilder av seg selv annenhver dag? De må jo antagelig selv synes de er utrolig pene? :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dårig selvtillit?

At jenter i 18-20 årene gjør det er vel ganske vanlig. Oppmerksomhet.

Men godt voksne damer på 30? Dårlig selvbilde og selvtillit.

Skrevet

Det absolutt teiteste jeg ser, er profilbilder med en anelse trutmunn. Har ei kusine på 20 som her et slit et.. Tatt med mobilkamera. Alle vennene hennes har samme stilen...

OOOhhh.. gremmer meg! ://

Jeg har heldigvis ikke sett noen i 30 årene gjøre det:)

Skrevet

Tror ikke de har dårlig selvtillit, heller god selvtillit?

Min er nok heller dårlig, og har jeg først et bilde jeg ser ok ut på så ligger det der i "årevis"...

Skrevet

Det absolutt teiteste jeg ser, er profilbilder med en anelse trutmunn. Har ei kusine på 20 som her et slikt et.. Tatt med mobilkamera. Alle vennene hennes har samme stilen...

OOOhhh.. gremmer meg! ://

Jeg har heldigvis ikke sett noen i 30 årene gjøre det:)

Skrevet

Har faktisk ingen slike på FB. De som bytter profilbilde stadig vekk er ofte de som har barn og da bytter til et nytt bilde av barnet.

Skrevet

Jeg har mange venner på FB som bytter profilbilde ofte, men at det skal være irriterende skjønner jeg ikke.

Jeg har venner fra 12- 60 år, og hvor ofte og hvordan bilde de velger å bruke er meg revnende likegyldig.

Skrevet

nei, det irriterer heller ikke meg. hilsen 23.32

Skrevet

Jeg har en bekjent på facebook som skifter profilbilde + legger ut bilder av seg selv flere ganger i uka. Hun er alenemor i slutten av 30-åra. Jeg kjenner henne som en litt beskjeden, nokså uinteressant dame (venn av en venn), så må si jeg ble litt overrasket da jeg så at hun ikke gjør annet enn å legge ut bilder av seg selv. Meget sært, spør du meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...