Gå til innhold

Gikk aldri i tog som liten - og glad for det

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tilstanden i dette landet på 17.mai minner mest om tilstandene i Tyskland på sent 30-tall. Jeg gikk aldri i tog som liten, og det skal sanktens ikke mina barn gjøre heller.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å feire den norske grunnloven, som for øvrig står for alt annet enn det Nazityskland gjorde, er nå bare hyggelig synes jeg da. Heldigvis for oss så er det frivillig.

Skrevet

jeeeeeeeeeeeeeeeeeezes....

Skrevet

Hver sin lysst....

Jeg er glad for at hele befolkningen feirer nasjonaldagen på en så sosial og koselig måte :-)

Skrevet

He he.. Sammenligningen din er helt på jordet her, hi.

Ser du det selv?

Skrevet

Du vet ikke hva du gikk glipp av.

La barna dine få avgjøre selv om de vil eller ikke.

Skrevet

Husker jeg syntes det var kjempestas å gå i tog, med nystrøkne flagg og den fineste stasen på!

Skrevet

Er du bitter enda fordi du ikke fikk gå i tog som barn HI? Er det ikke litt feil å la det gå ut over egne barn?

Skrevet

Som liten elsket jeg 17.mai. Det var bedre enn julaften! Og det å gå i tog med besteforeldre, foreldre og søsken var nesten det kjekkeste.

At du synes barnetog er det samme som Tysklands naziparader får stå på din regning. Jeg synes militærparader som er mange andre lands måte å feire nasjonaldag, kanskje ligner mer på det enn vår "parade" med unger og flagg. Hvis du ikke liker 17.mai, ta deg en tur til nabolandet på dagen så slipper du oss andre ekle festglade menneskene. Vi er nemlig riktig motbydelige!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...