Gå til innhold

Nå ha je bestemt mei!

Anbefalte innlegg

Skrevet

heretter ska je skrive ælt på dialekt, hjælpes itte om dekk itte sjønne en dritt, dæ æ jo slek je tala!

Æ de fler som ska va me el?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, men supert om du skriver dialekta di i overskriften også, slik at jeg kan styre unna innlegget.

Skrevet

Va fan prækær du om a?

Skrevet

d e jo radi å skriv på dialækt suns æ da =) men synjj om itj ainneran ska ferrstå ka æ skriv ferrnå! :P

Skrevet

Jao, æg kan alltiss varmæ på noge sleeg, men normalt så æ æg hellar fææn av at folk kan forstå kæ æg egentle vil seia..

Skrevet

E du fra jæren 22:08? ;)

Skrevet

Ko faan æ dæ dikkan tala um?

Skrevet

signerer den over her! bra hvis dere som skal skrive dialekt kan skrive det i overskriften så kan jeg styre unna!

Skrevet

dæ si du bærre før at du itte ha noa dialekt dæ ama, men vi kæn jo si at bokmål æ ei dialekt så kæn du få vara me å.

Skrevet

Je ær i grunn itte stor fæn ta å skrive dialekt. Dæ kreve styggeli mer ta kapasiteten i huggu å skrive slik je tala, enn det jør å skrive denna innprenta bokmålsgreia. Men for dei, HI, måtte je bære henge mei på.

Itte klare je helt å plassere dialekta di hell. Itte så langt i fra mei, men itte helt der hell.

Skrevet

Å hælle måne, åssen ska en haue det en ska skrive nå æ?

Skjønner jo ente en dritt a det dere skriver. Jæ tror jæ høller mæ te bokmål når jæ ska skrive jæ. Går så innmari trått å skrive dialekt. Ernte ferdig før eftasvæl engang da jo.

Skrevet

Koffor isje berre skrive som en har lært?

De der blir for domt.

Jeg kan skrive bokmål, nynorsk og mange dialekter. Men det enkleste er likevel nynorsk eller bokmål.

Skrevet

Hahaha, hvor ER du fra, 22.53? Jeg fatter INGENTING av den første setningen din! Vennligst oversett!

Skrevet

Vill ikkje varme mær eg jaffal! :P

Skrevet

haha.. Syns de ær schikkeli tæit enkli. Dere tror vell att vi såmm ær fra østlanne snakker nøyakti sånn såmm vi vanlivis skriver åsså??? Altså bokmål.. De blir slitsåmt fårr andre å lese nårr vi ikke skriver ora likt nettåpp fårde mann ikke kjenner ijenn ora!! Mann må lese alle bokkstavene vær fårr sæi, å kann ikke bruke jennkjennelsestekknikkene vi har brukkt alle skoleåra på å lære. Dærfårr skriver vi entn bokmål eller nynårsk....

Latteli enkli!

Skrevet

hahah, og e so så før me dæn trådn mæ bærre ikøddna! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...