Anonym bruker Skrevet 15. mai 2011 #1 Skrevet 15. mai 2011 Samboeren min vil gjerne ha barna annen hver uke, dvs 1 den ene uka og 1 den andre uka, regnes d da som 50%??
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2011 #2 Skrevet 15. mai 2011 Ja, det regnes som 50/50. Men hvorfor vil han ikke ha begge barna samtidig? Om jeg skjønner deg rett. Det ville jeg ALDRI gått med på! Søsken skal holde sammen og ikke splittes opp!
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2011 #4 Skrevet 15. mai 2011 D er store barn og den ene er syk og de har gått av å være litt fra hverandre, de kan jo besøke hverandre og være sammen om de vil d. Dette er noe de er med på å bestemmer og noe alle i tilfelle blir enige om. HI
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2011 #5 Skrevet 15. mai 2011 "Godt å være litt fra hverandre" er ganske langt fra å bli splittet totalt. Det blir de i en slik setting.
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2011 #6 Skrevet 15. mai 2011 Ser at det er snakk om store barn som har vært med å bestemme dette, så da skal jeg kommentere noe negativt på ordningen. (Men selv hadde jeg kanskje forsøkt å få til en ordning hvor delinga var slik at tida hos far overlappa og at de også hadde tid hos mor som overlappa) Regnes som 50/50 dette, og mtp skatt og barnetrygd er det nok enklest om dere har en unge hver registrert som boende hos dere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå