Anonym bruker Skrevet 15. mai 2011 #4 Skrevet 15. mai 2011 Ehh et litt sært sprørsmål men okey Som oftest en gang om dagen, men noen ganger to. Sjeldent det ikke kommer litt hver dag.
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2011 #6 Skrevet 15. mai 2011 En, noen ganger to, og første gang alltid litt før 7.00. He he.
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2011 #9 Skrevet 15. mai 2011 3-10 ganger daglig.... Kronisk diare.. Sjekket, og ikke farlig.
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2011 #11 Skrevet 15. mai 2011 De som mistrives med seg selv bæsjer før de skal på jobben, mens de som liker seg best hjemme alene bæsjer når de akkurat har kommet hjem fra jobben. Man bæsjer når man slapper av og føler seg berget.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå