Anonym bruker Skrevet 15. mai 2011 #1 Skrevet 15. mai 2011 leste et innlegg for noen dager siden om at de kan ta skattepengene. får igjenn ganske mye i juni. kan de virkelig ta fra meg disse? har fått åpnet til gjeldssanering og d er sendt ut forslag til kreditorene også har de en mnd å svare på. d er vel ikke før de har svart og gått med på villkårene at jeg starter med dette? eller? har så mye jeg skal betale når skattpengene kommer så ble litt redd her
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2011 #2 Skrevet 15. mai 2011 Er du ikke samme dama? Samme skrivefeiler har du og samme (dårlige) måte og ordlegge deg på
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2011 #3 Skrevet 15. mai 2011 Jøjemeg, dette var vanskelig å lese... Har du ikke fått en kontaktperson eller saksbehandler du kan spørre om hjelp? Om du har gjeldssanering skal du ikke få masse penger til fri benyttelse nei, da skal du bare ha et minimum å leve for mens resten går til kreditorene dine.
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2011 #4 Skrevet 15. mai 2011 Jeg tror nok også du er samme HI som i den andre tråden, du skriver nøyaktig likt, stakkars. Jeg foreslår at du ringer namsmannen og spør der, de vet - her inne er det bare synsere. Men ja, som en av synserne - jeg tror de kan ta skattepengene dine.
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2011 #6 Skrevet 15. mai 2011 Har du flere regninger namsmannen ikke vet om da eller hva er det du driver med?
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2011 #7 Skrevet 15. mai 2011 har ikke mere inkassoer enn det de vet om nei.
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2011 #8 Skrevet 15. mai 2011 Hva skal skattepengene gå til da om jeg tørr spørre?
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2011 #10 Skrevet 15. mai 2011 Om du skylder skattepenger så tar de nok dette, ihvertfall vis du kun er i forhandlings perioden... ellers så tror jeg at du vil få det utbetalt. Men et godt råd er å beregne skatten din slik at du går i null fremover.
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2011 #11 Skrevet 15. mai 2011 skylder ikke skatt. får ijenn 14000. er redd de skal ta dette
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2011 #12 Skrevet 15. mai 2011 Gjeldssannering er sletting av gjeld. Det åpnes ikke til forhandlinger her. Hvis du får dette har du ikke mer gjeld. Gjeldsordning er noe annet. Nei, de kan ikke ta skattepengene dine. Det er det bare NAV innkreving og andre statlige organer som kan. Ingen andre har tilgang til å se hvor mye du får igjen på skatten hvis ikke namsmann har tatt dette med i papirene de har sendt ut. Da kan namsmannen eller kreditorer kreve at du skal bruke disse pengene på å innfri deler av gjelden hvis du skal få sjanse på utenrettslig gjeldsordning. Hvis du bruker pengene på noe annet, risikerer du at de sier nei til forslaget om gjeldsordning. *inkassodama*
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2011 #13 Skrevet 16. mai 2011 ok. regner med de sier ifra hvis de tar noe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå