Anonym bruker Skrevet 15. mai 2011 #1 Skrevet 15. mai 2011 Stua er ikke så stor... Veggene er nesten hvite, og jeg har lyse, nesten hvite gjennomsiktige gardiner. Litt stor sort komode som tv-benk, og mørk, mørk grå sofa. Har ett sort/hvitt kuskinn. Men bord, bør det være sort eller hvitt? Tenker det kanskje blir litt mye med sort bord også, eller? Noen som kan hjelpe litt? På forhånd takk:)
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2011 #2 Skrevet 15. mai 2011 Hvis alt står i stil vil inntrykket bli kjedelig. Jeg ville tenkt annerledes og funnet et bord som bryter med det du har
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2011 #3 Skrevet 15. mai 2011 Jeg ville absolutt valgt hvitt bord. Helst hvitt pallebord :-) Hadde passet bra til kuskinnet.
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2011 #4 Skrevet 15. mai 2011 Du har det nesten som meg Men jeg har dyp-lilla gardiner, og mørke brunt/ ala mahognyfarget bord. Har et stort speil med tykk brun/svart ramme på langveggen, og et stort maleri i bruntoner på kortveggen. Er kjempefornøyd med det, og NEI; det ser absolutt ikke for mørkt ut =)
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2011 #5 Skrevet 15. mai 2011 Eller så ville jeg valgt, som hun her over sier, noe som bryter helt, feks knallgult, turkis, knæsj grønt. Sjekk disse bloggene: http://norskeinteriorblogger.blogspot.com/2011/05/og-de-nominerte-i-kategorien-trend-er.html
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2011 #6 Skrevet 15. mai 2011 Har et bilde på veggen med mye rødt, gult og litt knæsj grønnt. Liker litt farger også. Noen som har forslag, eller vet om noen konkrete bord med litt farge? HI
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2011 #7 Skrevet 15. mai 2011 Glass bord :-) Skal finne noen fine på linker til deg :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå