Anonym bruker Skrevet 15. mai 2011 #1 Skrevet 15. mai 2011 ..Tinilje! Det går jo ikke an!! Visste ikke om jeg skulle le eller gråte. Og hun synes mannen sin er så kjedelig, for han vil kalle ungen for Elisabeth eller Aurora.
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2011 #2 Skrevet 15. mai 2011 Voksne mennnesker burde kunne respektere at vi har forskjellig smak.. Jeg hadde aldri hengt ut venninnen min hvis hun hadde valgt et navn jeg ikke syns var fint... Når det er sagt så er nok det et navn jeg ikke vill valgt, men det er min smak. Sikkert mange som er uenige i mine navnvalg også
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2011 #3 Skrevet 15. mai 2011 og hva om veninna di leser dette her?smart.....
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2011 #4 Skrevet 15. mai 2011 Jeg skjønner godt du synes det er sært jeg, det synes jeg og Hadde det vært en god venninne (nå snakker vi ganske fritt men respektabelt til hverandre) så hadde jeg spurt henne om det virkelig er det hun ønsker.
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2011 #5 Skrevet 15. mai 2011 Takk for at du la dette ut her! Jævlig god venninne du er og ja, jeg vet hvem du er for jeg har bare fortalt navnet til to stykker og det var hun andre som ringte meg og fortalte om dette innlegget. Hilsen hun som skal bli mamma`n til Tinilje
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2011 #9 Skrevet 15. mai 2011 det er jo et helt grusomt navn - og jeg tror jeg hadde blåst i om venninnen min fant ut at det var meningen min om navnet hvis det hadde kunnet spare det stakkars barnet for et slikt horribelt navn.
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2011 #10 Skrevet 15. mai 2011 Minner litt om Jenny Jenssens datter, som heter Tilje. Jeg er enig, ei jente bør forskånes for et slikt "Vanilje-navn". Tilje går såvidt an, men ikke det der navnet til venninna di.
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2011 #11 Skrevet 15. mai 2011 Ikke skyt meg nå, men om du virkelig har planer om å kalle barnet Tinilje, kanskje det er like greit at du leser hva noen svarer her? Tenk litt på at dette er et navn som skal følge datteren din hele livet. Mener ikke at alle må velge poppis-navn, men det finnes jo en mellomting? Det sies at navnet skjemmer ingen, men jo, det gjør faktisk det.. Bare tenk dere godt om før dere bestemmer dere..?
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2011 #12 Skrevet 15. mai 2011 Hva med Silje da? Bør man skånes for det også?
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2011 #14 Skrevet 15. mai 2011 Tinilje ga bare ETT treff på hele google (de andre var Tinilja), og det var linken til denne tråden!
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2011 #15 Skrevet 15. mai 2011 Tinilje er et fint navn Skikkelige venninner holder kjeft ang. slike ting!
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2011 #16 Skrevet 15. mai 2011 Folk må få kalle barna sine hva de vil. Hadde vi alle hatt lik smak og kallt barna våres for det samme så hadde det vel vært stussligt!!
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2011 #17 Skrevet 16. mai 2011 Synes du burde holde deg for god til å legge ut navnet her. Moren kan lese det å bli såret. Er faktisk fryktelig mange som er på DIB, kanskje mange du kjenner uten du vet at de er her. Jeg er alltid forsiktig hva jeg legger ut om barn, barnehage og private ting, plutselig gjenkjenner naboen meg her eller ped.leder i barnehagen osv...IKKE kjekt!! tenkt deg om!
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2011 #18 Skrevet 16. mai 2011 Hehe, synes det er så latterlig når folk later som de er den andre dama. Nei, du er ikke venninna mi, for hun skriver ikke Norsk;) Ja, jeg vet jeg er slem, når jeg henger navnet ut som dette, men herregud da man. Jeg sa til henne at jeg synes hun burde vente å se hvordan babyen så ut, for å gi det navn..
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2011 #19 Skrevet 16. mai 2011 Hvorfor skal du bry deg om hva hun vil kalle jenta si? Det er hennes valg, kanskje hun syns du har stygge navn på dine barn, men holder seg for god til å henge deg ut eller si noe for hun mener at det har hun ikke noe med!!!
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2011 #20 Skrevet 16. mai 2011 Hvis hun ikke er norsk, so what??? Synes du er skikkelig teit som henger ut barnet til venninna di sånn... og hva heter barnet ditt? Chanel Coco?
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2011 #22 Skrevet 16. mai 2011 Både moren, faren, barnet, dets familie og venner og alle som hører dette navnet kommer jo til å finne denne tråden hvis de googler navnet. Rett og slett fordi det er ingen som heter det i hele verden (i alle fall ikke skrevet med latinske bokstaver), og om de velger et så uvanlig navn til barnet, så er jo dette noe barnet må lære å leve med. Skriver hun navnet sitt et eller annet sted på nettet så er det veldig lett å spore henne opp.
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2011 #23 Skrevet 16. mai 2011 Jaja hvis det er tilfelle at moren har lest dette her så vil jeg bare gi det rådet å ikke kalle en unge for noe så latterlig.
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2011 #24 Skrevet 16. mai 2011 Gode venninner holder kjeft om slikt? Det argumentet er jeg helt uenig i. Er det noe jeg kan takke mine gode venner for, er det at de sier det jeg trenger å høre og ikke alltid det jeg vil høre. Navnet føyer seg inn i rekken av merkelige navnevalg på disse sidene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå