Gå til innhold

Lite symtomer, noen fler?


Krumelur

Anbefalte innlegg

Er i dag 6+1 og lurer litt på om jeg ikke snart skal begynne å "merke" at jeg er gravid. Hadde ømme pupper fram til jeg var 5 uker på vei, nå kan jeg bare kjenne at de er litt større enn vanlig. Tisser litt oftere og er mere sliten etter jobb, ellers helt som vanlig. Har hatt en del mensmurringer, men det også har roa seg, kjenner bare litt noen dager. Vet det fortsatt er tidlig og at jeg enda kan bli kvalm og alt det der, og at jeg vel bare skal være glad jeg ikke er det, men blir jo litt paranoid innimellom siden jeg har mista før. Er det noen andre som er like "uberørt"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er vist like "uberørt". Eneste jeg har er små stikking i puppene og noen ganger mensmurring. Kvalmen skal bare være borte, var kvalm som pokker forrige svangerskap. Ikke noe jeg ønsker i reprise.

Meeeen, det er tidlig i svskapet enda, så det er vel bare å slappe av og nyte de gode dagene.. Når man har mista så klarer man ikke helt å slappe av. Har mista selv i uke 20, men prøver å tenke på at det ikke skjer igjen. Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er 5+3 idag og symtompene kommer mest på kvelds tid, men den kvalmen kommer og går, men er heldigvis sånn type kvalm at jeg blir senge liggene, (enda) hehe

ellers plages jeg veldig med oppblåshet og forstoppelse (sorry detaljer) ellers jeg i tipp topp form :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...