Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet hvor lang ferie en må ha, for å få ferien igjen når en er sykemeldt i ferien?? Greit nok om en er fungerende, men når en er sengeliggende, er det utrolig kjedelig å ha ferie, og det eneste en kan gjøre, er å ligge i sengen.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om du er 100% sykemeldt og har vært det i 6 dager så vil du få tilbake like mange dager som du er syk

Skrevet

Jeg har vært sykemeldt 100 % i 4 uker når jeg nå skal ha 1 uke ferie. Hørte noen som snakket om at en kun fikk ta ferien en annen gang, om det var mer enn 1 uke, så ble litt usikker. Må en søke?? Fyller jo ut på sykemeldingen.....vanskelig dette.

Skrevet

Om du fortsatt blir sykemeldt når du har ferie så leverer du inn sykemeldingen så raskt du kan. Da skal du få uken tilbake slik at du kan ta ferie når du er frisk.

Skrevet

Det appelsinpiken sier stemmer, jeg kan legge til at du må si fra til arbeidsgiver før påbegynt ferie om at du er sykmeldt og derfor ikke tar ut ferien.

Skrevet

ok, godt å høre. Skulle liksom virkelig ha 1 uke ferie før sommeren, men så ble jeg syk, og da er det godt å vite at jeg heller kan ta den etter sommeren!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...