Anonym bruker Skrevet 15. mai 2011 #1 Skrevet 15. mai 2011 Jeg er fascinert... tror man blir avhengig av å være her inne... for det er sikkert minst like mange som IKKE er gravide, som er gravide,,,, eller? Mye spørsmål om mens, og vil aldri ha flere barn + + +... er det bare mitt inntrykk, eller stemmer det? Mye av det som spørres om her ville for meg hørtes ut som om det passer bedre på dinbaby eller hva "neste side" heter... en ting er jo alle som prøver å blir gravid, men mange uten også tror jeg.. blir man avhengig? jeg kjenner jeg har blitt litt avhengig selv.. er litt over 11 uker og har vært her inne litt... litt for å lære, men mye ren nysgjerrighet også.. men jammen er det mye rart her!!! et eget lite samfunn... Hvor mange er gravide/ikke av dere?
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2011 #2 Skrevet 15. mai 2011 Jeg er ikke gravid og er på DinBaby. BarniMagen og DinBaby deler anonymforum
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2011 #3 Skrevet 15. mai 2011 Jeg er ikke gravid og jeg er på dinbaby, de har vel felles anonymside?
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2011 #4 Skrevet 15. mai 2011 Anonymforum er et fellesforum, så her har ikke alle barn i magen nei. Her er prøvere, gravide, småbarnsforeldre og tenåringsforeldre.
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2011 #5 Skrevet 15. mai 2011 ettersom DIB og BIM har felles anonym forum så er vel ikke det så merkelig HI?
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2011 #6 Skrevet 15. mai 2011 Det er samme anonymforumet - så ja.. vi er nok mange som allerede har pressa ut ungen her inne.)
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2011 #7 Skrevet 15. mai 2011 Er gravid, men har vært på dette forumet i 2år siden jeg fikk forgje mann.
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2011 #8 Skrevet 15. mai 2011 Jeg er ikke gravid, men du vet at dinbabybrukere også bruker denne siden? Jeg har nemlig to barn.
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2011 #9 Skrevet 15. mai 2011 HI her... da ble jeg myyyyyyyyyye klokere hahahaha Jeg visste ikke at det var samme anonymside... da skjønner jeg flere av innleggene ;D hihihihi.... mye nytt siden jeg fikk mine andre to... maaaange år siden
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå