Gå til innhold

tips til å få barn som hører!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er alene med barna og er rimelig frustrert for tiden. De er 3 og 6 år. Minsten er rimelig trassen til tider. Og han på 6 hører ikke etter han heller. Er det sånn å være mamma? De hører mere på faren sin enn meg. Virker ikke som de har noe respekt for meg. Må ærlig innrømme at jeg ikke vet hvorfor. Føler jeg er ganske konsekvent og gir meg ikke.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åh, nå ble jeg nesten litt glad. Trodde du hadde et supertips jeg:)

Skrevet

KJenner til problemet, har også barn som har selektiv hørsel når det er bare en voksen som skal holde orden på alt her. Hjelper fint lite å brøle i hvertfall, for ja jeg har prøvd det også. Får bare helvetes til hodepine og blir sår i halsen. Å hviske derimot er mye mer effektivt, da blir de nysgjerrige og tror det er noe spenndende, så da hender det de tar beskjeden. Ellers så er det å sysselsette dem med noe. Følge rutinene så lagt som mulig i hvertfall.

Skrevet

Brøle og kjeft gjør jeg nok lite av. Blir vel at enn diller for mye kanskje, skulle gjerne visst en oppskrift. Tøff periode kjenner jeg. Kjæresten min har to barn også, og de hører jo alltid. Merkelig det der. Barn er vel bare forskjellig kanskje.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...