GuttenMin09 ♥ Jentebaby i 2012 Skrevet 15. mai 2011 #1 Skrevet 15. mai 2011 Vi vil ha ny bil og ser litt på disse to bilene, hva er deres erfaringer? Kommer ikke til å kjøpe splitter ny bil, men en ifra rund 2003-2005 Vi har en sønn på 2 år,og begynner snart å prøve på en lillebror/lillesøster , rekner med at det går fint med to barneseter? Er disse to bilene greie familie biler?
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 15. mai 2011 #2 Skrevet 15. mai 2011 Vi har avensis og sjefen på jobb har volvo v50... Jeg har GOD plass til 2 store barneseter + tvillingtrille + bagasje bak, sjefen får ikke med seg tvillingtrilla og det er trangt bak til de to store barnesetene (vi bytter på å kjøre til og fra trening med to barn i bhg vår) Jeg har aldri kjørt en volvo V50, men er super fornøyd med avensisen våres... Nå skal vi ha nr 3 og har ikke råd til å bytte bil selv om vi ønsker oss en ford s-max, så vet jeg det går med 3 seter bak i bilen vår (har prøvd før)
Solunger aug-07 og april-09 Skrevet 16. mai 2011 #3 Skrevet 16. mai 2011 Ingen erfaring med Toyota, men vi har hatt Volvo V50. Husk at Volvo V50 er en mindre stasjonsvogn og tenk over behovene. Vi kjøpte den før vi fikk barn og byttet den ut da vi ventet nr. 2 tett. Var egentlig fornøyd med bilen (komfort og kjøreegenskaper), men vi trengte større plass. Er litt trangt mellom forsete og baksete, så det passet ikke med bakovervendt bak sjåføren (dvs to bakovervendte seter). Søskenvogna fylte hele bagasjerommet ved innkjøp, så det var siste bevis på at vi måtte bytte, he he! Fordelen med V50 er at den har ganske rett bakluke, slik at man får utnyttet bagasjerommet godt. Emmaljunga City Cross-vogna kunne plasseres begge veier (i kjøreretningen på millimetern med riktig teknikk:) Var på sommerferietur med ett barn, vogn og takboks og slapp da og putte baksetene fulle av ting
GuttenMin09 ♥ Jentebaby i 2012 Skrevet 16. mai 2011 Forfatter #4 Skrevet 16. mai 2011 tusen takk for svar noen flere?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå