Gå til innhold

Hva skal jeg gjøre???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og mannen min har vært sammen i fire år nå. Han har to gutter på 14 og 15 fra et tidligere ekteskap. Sammen har vi en datter på 7 mnd. I dag ble eldstemann konfirmert og nå sitter jeg hjemme og gråter. Saken er nemlig den at hverken jeg eller datteren min er med på noen av konfirmasjonsbildene som ble tatt i dag. Det ble tatt profesjonelle bilder og far var med men ikke vi to. Mannen til biomor og hans to gutter var også med på bildene. Det føles som om vi bevisst blir holdt utenfor, for vi har heller ikke fått være med å pynte og ordne til der konfirmasjonen ble holdt, enda det var jeg som satt en hel dag og ringte rundt for å finne selskapslokale da biomor hevdet at hele byen var leid ut. Jeg har også ordnet med maten, og jeg og min mor har bakt fire kaker. Men god nok til å være med på bildene er hverken jeg eller datteren vår. Mannen min er sånn at han ikke liker konflikter, han vil holde seg på godfot med moren slik at vi får ha guttene hos oss så mye som mulig (vi har 50/50 fordeling). Klarer ikke helt å se hvordan jeg skal reagere. Burde jeg kjefte på mannen min, burde jeg skylde på meg selv fordi jeg ikke presset meg på for å være med på bildene?? Ikke vet jeg. Hva synes dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kunne jo foreslått at dere 5 hadde tatt et bilde av dere sammen? Menn tenker ikke alltid på sånn.. Synes det var litt dårlig gjort at stefar ble tatt bilde av men ikke deg. Og synes også et bilde av de tre søsknene hadde passet seg.

Men tror ikke jeg hadde orket å kaste bort kjempe mye energi på sinne pga det her. Si til mannen din at du syntes det vart dårlig at dere ikke fikk bli med på bildene, eller spør han om hvorfor. Deretter ville jeg prøve å glemme hele greia.

Neste gang får du presse deg med på bildene :)

Skrevet

Tankelaus! vil jeg kalle det..

Jeg er i samme båt som deg og var ikke med på bilde

med vår felles datter(3år),pluss at han har en til som er 20år som ble holdt utenfor også..

Dette reagerte jeg sterkt på og kommer til å si det

til han,spesielt for han som er 20 så måtte det vere veldig sårende..

En trenger ikke å kjefte,men gi klar beskjed om hva en mener om sånn

oppførsel..I ditt tilfelle var jo stefaren med,klart det er sårende for deg..

Jeg ville ha truet med å holde meg hjemme m/minste jenta i

neste konfirmasjon om en ikke blir tatt hensyn til,så får han bare

finne ut av det..

Lykke til..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...