Anonym bruker Skrevet 15. mai 2011 #1 Skrevet 15. mai 2011 Når dere er borte i selskap, eller har besøk hjemme osv. Tar mannen automatisk ansvar for abrnet når det gjør noe det ikke skal osv. eller er det noe som dere må gjøre selv hvis dere ikke insisterer på at mannen skal gjøre det? Jeg kjenner jeg blir oppgitt. Føler jeg aldri får være % sosial med andre voksne fordi mannen sitter der og skravler uten å ense at jenta løper avgårde. Er det bare sånn menn er?
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2011 #4 Skrevet 15. mai 2011 Tidvis er min mann som din. Jeg har flere ganger tatt opp dette temaet med han, og heldigvis har han nå lært. Vi er to foreldre - også når man drikker kaffè.
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2011 #5 Skrevet 15. mai 2011 Jeg legger nok fortere merke til hvis barna springer bort mens vi prater med noen, men han er en veldig god far på sin måte, han er flinkere å leke med dem, jeg er litt lat der. Så vi er vel tilstede på hver vår måte heldigvis!
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2011 #6 Skrevet 15. mai 2011 Njaaaa... han har lett for å "melde seg ut" når han står i "manneklikken", men han er ikke helt fortapt, heldigvis:)
Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 15. mai 2011 #7 Skrevet 15. mai 2011 Hos oss er det faktisk omvendt ;-) Jeg er ikke så veldig hønemor, mens han liker å ha kontroll over hvor de er. Så innen jeg i det hele tatt rekker å tenke over at jeg kanskje burde se litt etter de minste, så er han på full fart etter. Tror det er litt familiært også? Hele svigerfamilien er slik. Så ofte sitter jeg igjen med mine to svogere, mens mannen og søstrene løper etter diverse unger, hehe... Jeg er ikke vant til sånn fotfølging i min familie, og har vel en større tendens til å tenke at det sikkert går bra.
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2011 #8 Skrevet 15. mai 2011 ja , mer enn meg vil jeg si. Han er drømmepappan. Sånn er det bare. Han er pappa 100 % av tiiden han er sammen dem.
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2011 #9 Skrevet 15. mai 2011 Så klart han gjør, ofte er det han som flyr etter ungene mens jeg sitter å skravler. Han jobber endel borte så når han er hjemme så har han fokus på barna og jeg trenger å koble av litt.
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2011 #10 Skrevet 15. mai 2011 Siden han jobber borte 3 uker og så er hjemme 3, så glemmer han seg sikkert litt. Jeg har litt lettere for å legge merke til når ting er i emning. Men lar han ikke hvile på laubærene for å si det sånn, nekter å være den som hele tiden beinflyr etter ungen, han kan godt lette litt på baken innimellom han også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå